Szef Obsidianu odkrywa karty w sprawie skasowanego w 2012 roku Stormlands. Gra miała trafić na Xboksa One, ale zabrakło przychylności Microsoftu.
Szef Obsidianu odkrywa karty w sprawie skasowanego w 2012 roku Stormlands. Gra miała trafić na Xboksa One, ale zabrakło przychylności Microsoftu.
- Dlaczego Stormlands zostało skasowane? Ponieważ nie mieliśmy żadnego adwokata w Microsofcie - oznajmia Urquhart na łamach IGN. Według niego projekty wysokobudżetowe potrzebują w szeregach wydawcy osoby, która może bronić tego przedsięwzięcia przed wyżej postawionymi ludźmi i potrafi ich przekonać, że warto inwestować w daną grę pieniądze. W przypadku Stormlands takiego wsparcia zabrakło.
Wskutek zamknięcia projektu pracę w Obsidianie straciło rzekomo około 30 osób. Od tamtego czasu studio zdołało jednak stworzyć kilka cenionych tytułów, jak South Park: Kijek Prawdy czy Pillars of Eternity. Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło, prawda?