Szef Valve opowiada o problemach, jakie trawią tworzenie i aktualizowanie gier na konsolach i urządzeniach przenośnych. Deklaruje też miłość do PC.
Szef Valve opowiada o problemach, jakie trawią tworzenie i aktualizowanie gier na konsolach i urządzeniach przenośnych. Deklaruje też miłość do PC.
- Co gorsza, nie mogliśmy się dowiedzieć, dlaczego nie chcą jej wypuścić! Nie powiedzieli nam. Takie jest życie w tych środowiskach. W końcu ją wypuścili! I nie powiedzieli nam, dlaczego ją w końcu wypuścili! Jesteśmy po prostu zbyt głupi na bycie odnoszącym sukcesy developerem na iOS. Wszystko co robimy sprowadza się do tego, by upraszczać sobie życie, budować narzędzia, które sprawią, że i życie innych twórców będzie łatwiejsze - komentuje Newell.
W wywiadzie udzielonym serwisowi Eurogamer krytykuje też system pracy nad grami konsolowymi. Mówi o braku swobody, podając za przykład odgórne sugestie, że model free-to-play nie jest najlepszym pomysłem. - Jesteśmy naprawdę sfrustrowani pracując w ogrodach otoczonych murem. (...) Obecnie kochamy PC. Bardzo - dodaje Newell.