W Mass Effect: Andromeda gracze będą mogli swobodnie rozwijać postacie - nie musząc liczyć się z ograniczeniami poszczególnych klas.
W Mass Effect: Andromeda gracze będą mogli swobodnie rozwijać postacie - nie musząc liczyć się z ograniczeniami poszczególnych klas.
Pierwszy film z Mass Effect: Andromeda z cyklu "wideo z rozgrywką" skupiał się na walce. Dziś opublikowano drugi odcinek, zatytułowany "Postacie", prezentujący system rozwoju bohaterów, profile oraz oddział gracza.
W grze będziemy mogli dowolnie wybierać spośród kilkudziesięciu umiejętności i ponad 300 ich wersji rozwojowych, bez ograniczeń klasowych - co oznacza, że możemy stworzyć bohatera, który idealnie odpowiada naszym preferencjom. Po odblokowaniu dostępu do profili, zadecydujemy, jakie premie chcemy uzyskać - w zależności od naszego stylu gry. Profil można zmienić w dowolnym momencie, a zatem nie będziemy zmuszeni trzymać się jednego stylu. Funkcja "ulubione" pozwoli stworzyć maksymalnie cztery zestawy trzech mocy i jednego profilu, między którymi będzie można przełączać się swobodnie w czasie walki.
Na końcu filmu pokazano oddziały. Towarzysze mogą na nasz rozkaz bronić wyznaczonych miejsc lub atakować cele. Wraz z nimi można też używać potężnych kombinacji mocy.
Kolejny odcinek z cyklu "wideo z rozgrywką" skupi się na eksploracji.