Coś dla miłośników strategii z rozbudowywaniem bazy w czasie rzeczywistym i turowymi bitwami.
Coś dla miłośników strategii z rozbudowywaniem bazy w czasie rzeczywistym i turowymi bitwami.
Ekipa Ino-Co, mająca na swoim koncie takie tytuły, jak Fantasy Wars czy gry z serii Warlock, wkrótce wyda nową strategię - Codex of Victory. Gra, dostępna w Early Access od lipca 2016, jak dotąd cieszy się pozytywnymi opiniami. Na właściwą premierę poczekamy jeszcze tylko kilka dni, do 16 marca.
W Codex of Victory przenosimy się w odległą przyszłość. Ludzkość jest podzielona: z jednej strony mamy Augmentów - cyborgi, których ciała zostały dostosowane do trudnych warunków w kosmosie i na wrogich, obcych planetach, z drugiej - ludzi, którzy ewoluują w sposób naturalny, lecz muszą liczyć się z ograniczeniami własnych ciał. Augmenci postanawiają "uwolnić" zwykłych ludzi od tych ograniczeń i postanawiają ich podbić. Naszym celem jest ich powstrzymać.
Gra zaoferuje kampanię fabularną single-player, gdzie zadaniem graczy będzie podróżować po planetach i odpierać ataki najeźdźców. W tym celu wykorzystamy zaawansowaną technologicznie armię złożoną z dronów, czołgów i robotów (łącznie możemy uzyskać dostęp do 25 typów jednostek, z których każdą można ulepszyć na różne sposoby). Bazy rozbudowujemy w czasie rzeczywistym - możemy wznosić różne budowle, m.in. fabryki, centra badawcze, warsztaty i laboratoria. Z kolei walki rozgrywane są w systemie turowym, na mapach podzielonych na sześciokątne pola. Prócz kampanii, Codex of Victory zaoferuje sieciowy tryb wieloosobowy. Dzięki losowo generowanym misjom do gry możemy wielokrotnie powracać i zawsze znaleźć w niej coś nowego.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!