Twórcy zapowiadają także poprawienie mechanizmu losującego, lekkie czołgi X poziomu i bitwy rankingowe.
Twórcy zapowiadają także poprawienie mechanizmu losującego, lekkie czołgi X poziomu i bitwy rankingowe.
Na stronie World of Tanks pojawił się obszerny wpis, w którym twórcy gry opowiadają o planowanych zmianach, jakie zostaną wprowadzone w grze w najbliższej przyszłości.
Pierwsza zmiana będzie dotyczyć mechanizmu losującego - mechanizm ten ma działać tak, by dobierać lepiej zbalansowane pojazdy i wyeliminować inne, irytujące scenariusze. Przykładowo, nie będzie już scenariuszy w których pojazdy w środku i na dole stawki są w mniejszości, zminimalizowana będzie też liczba losowań, w których gracz znajduje się na dole stawki w zbyt wielu bitwach z rzędu. Rozkład pojazdów w obu drużynach ma być równomierny, do bitew losowych będą dopuszczane tylko plutony jednego poziomu. Liczba powtórzeń map również ma być zmniejszona. Zasady jednak będą stopniowo rozluźniane, im dłużej gracze czekają na wejście do bitwy.
W grze pojawią się czołgi lekkie X poziomu: XM551 Sheridan (USA), T-100 (ZSRR), Spz. 57 (Niemcy), WZ-132-1 (Chiny) i AMX 13 105 (Francja). Wszystkie lekkie maszyny zostaną również zbalansowane na nowo, choć nadal będą pełnić rolę wsparcia i skupiać się na zwiadzie.
Twórcy ogłosili również, że w grze pojawią się Bitwy rankingowe (15 v 15), podzielone na sezony, przeznaczone wyłącznie dla pojazdów X poziomu. Gracze, którzy grają naprawdę dobrze, będą mogli piąć się w górę w rankingu nawet w sytuacji, kiedy ich drużyna przegra. Im wyżej znajdą się w klasyfikacji, tym trudniejszych oponentów będą musieli pokonać. Wzorowe wyniki będą, oczywiście, nagradzane.
Gra otrzyma także znaczne poprawki grafiki - a jak będzie wyglądać w nowej oprawie, pokazuje załączone wideo: