Ghost Recon Wildlands z dużą łatką dla PC

LM
2017/03/11 09:00
3
0

Najnowsza aktualizacja nauczy grę korzystać z wielordzeniowych procesorów i połączonych układów grafiki.

Ghost Recon Wildlands z dużą łatką dla PC

Najnowsza odsłona Ghost Recon przypadła Wam do gustu, ale cieniem na całokształt rozgrywki rzuciły się problemy techniczne gry na PC? Jeśli tak, to musicie wiedzieć, że Ubisoft przygotował sporą paczkę poprawek, która wylądowała na głównych platformach dystrybucji.

GramTV przedstawia:

Łatka opatrzona numerem 1.1.5 waży około 4 GB, a jej celem jest poprawa ogólnej wydajności gry na komputerach osobistych. W związku z tym możemy spodziewać się wsparcia dla procesorów wielordzeniowych, które gra traktowała trochę po macoszemu, przez co mogliśmy zaobserwować spore spadki płynności w czasie rozgrywki. Poza tym Wildlands nauczy korzystać się z mocy układów grafiki połączonych szyną SLI czy Crossfire, a także będzie znacznie lepiej współpracować z kartami grafiki AMD. Poprawiono też nawigację w menu gry przy użyciu myszy, wykluczono masę drobnych błędów, a także poszerzono wsparcie dla technologii Ansel.

Aktualizacja jest wymagana do gry sieciowej, więc jeśli przymierzacie się do kooperacji ze znajomymi, to koniecznie sprawdźcie dostępne łatki. Jeśli nie mieliście jeszcze okazji zabrać paczki przyjaciół na wycieczkę do Boliwii, to może przekona Was nasza recenzja.

Komentarze
3
DzikiDzik2123
Gramowicz
12/03/2017 06:04

,,KEIDY,, 4 dni temu. Jest to polski portal dla graczy, więc proszę używać polskiego języka.

DzikiDzik2123
Gramowicz
12/03/2017 06:02
Okkam-Hanzo napisał:

W związku z tym możemy spodziewać się wsparcia dla procesorów wielordzeniowych, które gra traktowała trochę po macoszemu, przez co mogliśmy zaobserwować spore spadki płynności w czasie rozgrywki

A to ta gra keidy miałą premierę? 10 lat temu? Że dopiero w łatce dodają wsparcie dla wielordzeniowych procesorów? To dla jakich procesorów ta gra była projektowana? Pentium 486?

 

Okkam-Hanzo
Gramowicz
11/03/2017 11:04

W związku z tym możemy spodziewać się wsparcia dla procesorów wielordzeniowych, które gra traktowała trochę po macoszemu, przez co mogliśmy zaobserwować spore spadki płynności w czasie rozgrywki

A to ta gra keidy miałą premierę? 10 lat temu? Że dopiero w łatce dodają wsparcie dla wielordzeniowych procesorów? To dla jakich procesorów ta gra była projektowana? Pentium 486?




Trwa Wczytywanie