Studio Impeller startuje z kampanią po raz drugi - tym razem może pokazać wczesną, grywalną wersję, a nie tylko artworki i prototypy.
Studio Impeller startuje z kampanią po raz drugi - tym razem może pokazać wczesną, grywalną wersję, a nie tylko artworki i prototypy.
Na Kickstarterze ruszyła zbiórka na kosmiczny symulator Starfighter Inc., w którym głównym daniem są sieciowe potyczki. Za produkcję odpowiada studio Impeller, w którym pracują weterani branży gier, mający na swoim koncie m.in. serię X-Wing, Heavy Gear 2 i MechWarrior 2.
Rozgrywka w Starfighter Inc. ma przypominać X-Wing vs. TIE-Fighter. Pojawi się też sporo opcji modyfikowania statków - podobnie jak w World of Warships. Gracze będą mieli do dyspozycji różne typy kosmicznych maszyn, od jednoosobowych myśliwców po kolosy wymagające kilkuosobowej obsługi, wyposażonych w rozmaite rodzaje broni. Każdy statek będzie pełnił określoną rolę - odniesienie zwycięstwa ma zależeć od współpracy między członkami eskadry, a także taktyki i zręczności graczy. Twórcy stawiają na realizm i pozostać wiernym zasadom fizyki, by pokazać, jak w przyszłości naprawdę mogłyby wyglądać walki w przestrzeni kosmicznej. Gra będzie wspierać Oculus Rift, HTC VIVE oraz OSVR.
Do ukończenia prac nad grą - samouczkiem single-player i misjami wieloosobowymi 3x3 potrzeba 150 000 dolarów. Jak dotąd udało się zgromadzić jedną trzecią wymaganej kwoty. Na zebranie brakujących 100 tysięcy pozostało 26 dni.
Jest to druga zbiórka na Starfighter Inc. - uprzednia, którą zorganizowano dwa lata wcześniej, zakończyła się niepowodzeniem, gdyż twórcy nie zdołali przekonać graczy grafikami koncepcyjnymi i prototypami. Mimo porażki, zespół nadal pracował nad projektem. Teraz, po zaprezentowaniu trybu multiplayer na PAX East, studio postanowiło ponownie zwrócić się do graczy o wsparcie finansowe.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!