Aktualizacja 1.11 do Dark Souls III dodaje wsparcie dla PS4 Pro i nowe mapy PvP

Małgorzata Trzyna
2017/03/21 15:20
4
0

Nowa aktualizacja poprzedza wydanie DLC The Ringed City.

Aktualizacja 1.11 do Dark Souls III dodaje wsparcie dla PS4 Pro i nowe mapy PvP

Już w najbliższy piątek - 24 marca - Dark Souls III doczeka się nowej aktualizacji, oznaczonej numerem 1.11, która wprowadza sporo zmian i przygotowuje grę do nadchodzącego dodatku The Ringed City. Oznacza to dwugodzinną przerwę w działaniu serwerów gry (od 9:00 do 11:00 dla PC i od 2:00 do 4:00 dla PS4) oraz 6 godzin (od 2:00 do 8:00 dla Xboksa One).

Dzięki nowej aktualizacji posiadacze gry w wersji na PS4 Pro będą mogli cieszyć się wyższą liczbą klatek na sekundę. Zapowiedziano także dwie nowe mapy PvP: Dragon Ruins i Grand Roof oraz możliwość tworzenia drużyn w PvP, jeśli gracze łączą się wykorzystując system dopasowania haseł. Wraz z patchem zostaną wprowadzone także różne zmiany w balansie, przykładowo: ciężka zbroja będzie lepiej chronić, obrażenia od trucizny zostaną zmniejszone, obrażenia zadawane sztyletami - zwiększone, zużycie wytrzymałości podczas korzystania z najcięższych broni - zmniejszone. Pełną, dość długą listę zmian można znaleźć m.in. na stronie Steam.

GramTV przedstawia:

The Ringed City ukaże się 28 marca. Fragmenty rozgrywki znajdziecie tutaj, zapraszamy również do obejrzenia galerii screenów i grafik.

Komentarze
4
Usunięty
Usunięty
23/03/2017 01:00
Pajonk78 napisał:
Lamenre napisał:

Przeczytałem całą zawartość aktualizacji i nic na to nie wskazuje.

Zasugerowałem się tym fragmentem: ciężka zbroja będzie lepiej chronić - faktycznie w notkach nic o tym nie ma. 

Improved defense and also reduced weight for heavy armor. - Bedzie lepiej chroniła i będzie lżejsza.

Pajonk78
Gramowicz
22/03/2017 06:42
Lamenre napisał:

Przeczytałem całą zawartość aktualizacji i nic na to nie wskazuje.

Zasugerowałem się tym fragmentem: ciężka zbroja będzie lepiej chronić - faktycznie w notkach nic o tym nie ma. 

Usunięty
Usunięty
21/03/2017 20:56
Pajonk78 napisał:

Czyżby wreszcie Poise miało mieć znaczenie w tej części? Oby tylko nie spowodowało to wysypu Havel Monsterów... :/

Przeczytałem całą zawartość aktualizacji i nic na to nie wskazuje.




Trwa Wczytywanie