Ubisoft nie chce, żebyście odblokowywali całą zawartość For Honor

Patryk Purczyński
2017/03/23 19:23
4
0

Odblokowywanie wszystkiego w For Honor mija się z celem i założeniami twórców - argumentuje reżyser gry. Czyżby ostatnie oburzenie było bezzasadne?

Ubisoft nie chce, żebyście odblokowywali całą zawartość For Honor

700 dolarów lub 2,5 roku gry po dwie godziny dziennie - tyle, według obliczeń jednego z graczy, trzeba byłoby wydać lub poświęcić czasu na odblokowanie całej zawartości w For Honor. Temat wywołał lawinę komentarzy, ale Ubisoft próbuje nie dać się zasypać i tłumaczy, że wcale nie zachęca użytkowników do uzyskiwania dostępu do wszystkiego, co znajduje się w grze.

- Nigdy nie było naszą intencją, byście odblokowali wszystko - tłumaczy Damien Kieken, reżyser For Honor. - Dla nas nie ma to żadnego sensu. Wdrożyliśmy mechanizmy RPG-owe do bijatyki w środowisku PvP. W takim World of Warcraft też nie bylibyście w stanie odblokować wszystkich postaci. To samo tyczy się gier z gatunku MOBA - obrazuje.

GramTV przedstawia:

- Przewidywaliśmy, że większość graczy będzie korzystać z jednej do trzech postaci. To właśnie widzimy obecnie. Większość skupia się tylko na jednej postaci, jednym bohaterze, inni decydują się rozwijać dwóch lub trzech. Cały projekt jest na tym oparty - dodaje.

My recenzując For Honor nie odblokowaliśmy może wszystkiego, ale produkcja Ubisoftu i tak wypadła w naszych oczach korzystnie.

Komentarze
4
Pajonk78
Gramowicz
24/03/2017 11:02
39 minut temu, Danoniero napisał:

 For honor jest gra stricte pvp, a nie jakimś kolekcjonerskim rpgiem

Ojjj tam: może niektórzy podchodzą do tej gry jak do Pokemonów? Gotta Catch 'Em All!!! /uploads/emoticons/biggrin.png" srcset="/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" title=":D" width="20" />

Usunięty
Usunięty
24/03/2017 10:18

Ja też w tym sensu nie widzę, gram 2 postaciami na zmianę i po co miałbym odblokowywac wszystko skoro to tak naprawdę są w większości śmieci, kosmetyczne zabawki i nic więcej. For honor jest gra stricte pvp, a nie jakimś kolekcjonerskim rpgiem

Usunięty
Usunięty
23/03/2017 23:50
NemoTheEight napisał:

Porównanie MMOrPG z drużynową bijatyką w formie meczy. Logika mocno.

"Prewidywalismy, ze wiekszosć graczy będzie korzystać z 3 postaci". I dlatego wyzwania dzienne (przynajmniej w becie) czasem były dla danej klasy, co oznacza koniecznosć rozwijania 4 postaci. Oczywiscie, że gracze skupiaja sie an jednej. nawet j w becie miałem swojego faworyta. Sęk w tym, że rozwijać trzeba 4, z powodu, o którym wspomniałem. Poza tym ja na przykłąd lubię robić gry na setki. PayDay2 jest coopem, a też udałeo mi sie go wymaksować swego czasu (wszystkie ówczesne osiagniecia, full mask stock full weapon stock, wszystko zmodyfikowane poza 1 strzelbą, która byla przydatna "goła" wiec małem wersję w pelni zmodyfikowaną i 2. gołą). 

"konieczność", "trzeba rozwijać 4" -- Ktoś do tego przymusza? Po prostu opuszczamy te kontrakty i czekamy na nową pule następnego dnia. Piszesz o tym jakby było to wymagane.




Trwa Wczytywanie