Super Mario Run nie spełniło oczekiwań Nintendo

Patryk Purczyński
2017/03/28 18:07
3
0

Choć Super Mario Run jest szalenie popularne, przychody z tego tytułu są poniżej oczekiwań. Przyznał to sam prezes Nintendo, Tatsumi Kimishima.

Super Mario Run nie spełniło oczekiwań Nintendo

Super Mario Run może i w błyskawicznym tempie trafiło do kilkudziesięciu milionów użytkowników, ale negatywnie na wpływy z gry zadziałał fakt, że zaledwie 5 proc. odbiorców zdecydowało się na odblokowanie zawartości premium. Tatsumi Kimishimna, prezes Nintendo, na łamach Nikkei wprost przyznaje, że przychody z mobilnej produkcji z wąsatym hydraulikiem w roli głównej nie spełniły oczekiwań władz spółki.

Być może pozytywnie na wyniki Super Mario Run wpłynie niedawna premiera na Androidzie. Przypomnijmy, że gra ukazała się tu w wersji 2.0.0 (do takiej samej została zresztą zaktualizowana na iOS), zawierającej jeden darmowy poziom więcej oraz kilka innych nowości. Nawet jednak jeśli obecność tytułu na nowym systemie operacyjnym nie podniesie znacząco wpływów, Nintendo nie zamierza z tego powodu rozpaczać. Planem Wielkiego N jest bowiem także spopularyzowanie swoich bohaterów wśród nowych odbiorców. W firmie panuje przekonanie, że może to pozytywnie wpłynąć na sprzedaż konsoli Switch.

GramTV przedstawia:

Komentarze
3
Kafar
Gramowicz
29/03/2017 11:10

Potwierdzam 45zł to jakiś zart. Nintendo nie zna mobilnego rynku więc nie dziwota. Chociaz specem nie trzeba byc by wiedziec ze sklepy wypelnione sa setkami tysiecy gier.

Piotrbov
Gramowicz
28/03/2017 22:50

Za drogie. 10 zlotych i bym kupil.

Pajonk78
Gramowicz
28/03/2017 19:57

Cena pełnej wersji jest po prostu zbyt wysoka: ot i cała historia. Osobiście po ograniu pierwszego poziomu kilkukrotnie (inne układy specjalnych monet) miałem dość, bo gra jest po prostu słaba i IMO nie warta wydawania takiej kasy jaką chce Big N.




Trwa Wczytywanie