Twórcy nie chcą odstraszyć graczy już na początkowych etapach, pracują jeszcze także nad balansem.
Twórcy nie chcą odstraszyć graczy już na początkowych etapach, pracują jeszcze także nad balansem.
Post-apokaliptyczna, survivalowa gra Impact Winter od Mojo Bones miała trafić na PC 12 kwietnia 2017. Okazuje się, że poczekamy na nią nieco ponad miesiąc dłużej - do 23 maja. Twórcy nie tłumaczą się koniecznością wyeliminowania błędów, lecz poprawieniem balansu:
- Niestety, Impact Winter ukaże się później niż się spodziewaliśmy, trafi na Steam 23 maja 2017 - ogłosił Stuart Ryall, współzałożyciel i projektant w Mojo Bones. - Skąd to opóźnienie? Cóż, prawda jest taka, że gra okazała się dużo większa niż początkowo zakładaliśmy. Jest to bardzo skomplikowana bestia z rozmaitymi systemami i mechanikami. Wszystko jest już na swoim miejscu, ale jednym z naszych priorytetów podczas przygotowań do premiery jest zapewnienie, że pierwsze etapy gry nie okażą się zbyt przytłaczające, a całość jest zbalansowana. Rozmach projektu i wielkość naszego zespołu sprawiły, że potrzebujemy nieco więcej czasu, by dopracować ten element. Ostatecznie staramy się zaoferować wszystkim odbiorcom możliwie najlepsze doświadczenia - tę kwestię stawiamy na pierwszym miejscu. Z drugiej strony, podczas testowych sesji otrzymaliśmy bardzo pozytywne komentarze, a gra kształtuje się jako coś naprawdę wyjątkowego - dużo lepszego, niż zakładaliśmy trzy lata wcześniej.
Twórcy podziękowali również graczom za cierpliwość. Nie pozostaje nam więc nic innego, jak się w nią uzbroić.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!