Kojima trzyma rękę na pulsie.
Kojima trzyma rękę na pulsie.
Kojima napisał, że nie tylko zajmuje się aspektami fabularnymi, ale również trzyma pieczę nad innymi elementami gry, takimi jak modele postaci, tło, oświetlenie, ruch, kamery, dźwięk i efekty. Każdego dnia je sprawdza, a następnie wydaje dyrektywy odnośnie wszystkich poprawek, a także podaje rozwiązania problemów zastępując niektóre pomysły lepszymi.
Przypomnijmy, że Death Stranding zostało zapowiedziane podczas ubiegłorocznego E3.
1/3
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) 7 kwietnia 2017
I do game creation everyday. Writing, setting, making specs are done at my desk while doing game design, direction on site.
2/3
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) 7 kwietnia 2017
More specifically while checking game in progress, the models, background, lightings, movements, camera, sound, effects on daily basis,
3/3
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) 7 kwietnia 2017
I make orders where to fix, solve problems with ideas for better results. There's no doubt or waste.