Phil Spencer tłumaczył dlaczego zdecydowano się na późniejszą premierę.
Phil Spencer tłumaczył dlaczego zdecydowano się na późniejszą premierę.
W wywiadzie udzielonym serwisowi Gamasutra Spencer powiedział:
- Kiedy zajmowaliśmy się specyfikacją Scorpio, mówiliśmy konkretnie o grach wyświetlanych w 1080p i 30 klatkach na sekundę na konsoli Xbox One i o tym, co musimy umieścić w pudle, aby działało na poziomie 4K i w 30 klatkach na sekundę. I to był nasz cel projektowy od samego początku. W skrócie: ten sam framerate, większa rozdzielczość. Upewnijmy się, że możemy to osiągnąć, niech to będzie nasza dolna poprzeczka.
- Patrzyliśmy na 4K i stwierdziliśmy, że chcemy, aby ta generacja była dostępna z 4K i uważaliśmy, że możemy to zrobić w taki sposób, który nie zakłócałby doświadczeń i był dodatkiem dla tej generacji. I właśnie to staramy się robić.
Spencer potwierdził również, że to właśnie jest powodem późniejszej premiery Project Scorpio. Przypomnijmy, iż więcej na temat konsoli mamy dowiedzieć się w okolicach targów E3. Już dziś nieoficjalnie mówi się, że Project Scorpio będzie droższe niż PlayStation 4.