Zaprezentowanych technik użyto do wykreowania postaci w grze Paragon.
Zaprezentowanych technik użyto do wykreowania postaci w grze Paragon.
Epic Games opublikowało krótkie wideo, na którym zaprezentowano możliwości silnika Unreal Engine 4 w kreowaniu fotorealistycznej grafiki. Zabiegi, których zastosowano w skonstruowaniu widocznej na prezentacji postaci, są tożsame z technikami, jakich użyło Epic Games do zaprojektowania postaci w swojej grze MOBA – Paragon. Trzeba przyznać, że mężczyzna z pokazu sprawa wrażenie niemal rzeczywistego. Nadal najsłabszym elementem w kreowaniu postaci są jej włosy, które wyraźnie składają się z połączonych ze sobą skrawków tekstury, chociaż i tak moim zdaniem wyglądają lepiej niż np. włosy Aloy w Horizon Zero Dawn.
Epic Games uzupełniło pokaz o szczegółową prezentację poszczególnych kroków w tworzeniu postaci ukazanej na materiale. Jeśli interesuje Was ten proces, to wszystko znajdziecie pod tym linkiem. Dajcie znać w komentarzach jak oceniacie efekt uzyskany przez Epic Games i koniecznie podrzućcie tytuły, w których Waszym zdaniem wierniej oddano podstawowe cechy ludzkiej twarzy.