Epic Games prezentuje możliwości silnika Unreal Engine 4

LM
2017/04/15 10:00
9
0

Zaprezentowanych technik użyto do wykreowania postaci w grze Paragon.

Epic Games opublikowało krótkie wideo, na którym zaprezentowano możliwości silnika Unreal Engine 4 w kreowaniu fotorealistycznej grafiki. Zabiegi, których zastosowano w skonstruowaniu widocznej na prezentacji postaci, są tożsame z technikami, jakich użyło Epic Games do zaprojektowania postaci w swojej grze MOBA – Paragon. Trzeba przyznać, że mężczyzna z pokazu sprawa wrażenie niemal rzeczywistego. Nadal najsłabszym elementem w kreowaniu postaci są jej włosy, które wyraźnie składają się z połączonych ze sobą skrawków tekstury, chociaż i tak moim zdaniem wyglądają lepiej niż np. włosy Aloy w Horizon Zero Dawn.

GramTV przedstawia:

Epic Games uzupełniło pokaz o szczegółową prezentację poszczególnych kroków w tworzeniu postaci ukazanej na materiale. Jeśli interesuje Was ten proces, to wszystko znajdziecie pod tym linkiem. Dajcie znać w komentarzach jak oceniacie efekt uzyskany przez Epic Games i koniecznie podrzućcie tytuły, w których Waszym zdaniem wierniej oddano podstawowe cechy ludzkiej twarzy.

Epic Games prezentuje możliwości silnika Unreal Engine 4

Komentarze
9
Illidian_Stormrage
Gramowicz
19/04/2017 14:45

Pamiętam tech demko z UE 4 to z tą twierdzą w wulkanie i jak tam została zaprezentowana lawa i całe oświetlenie, a teraz pytam się kiedy będzie to zaimplementowane w grach? Pewnie nigdy.

MisticGohan_MODED
Gramowicz
15/04/2017 17:48

Niezbyt zachęcająca prezentacja...

Usunięty
Usunięty
15/04/2017 14:14

Prezentacja nie robi zbyt wielkeigo wrażenia, żeby nie pisać żadnego. Statyczny obraz 3D i nic poza tym, takie rzeczy tworzą nawet amatorzy. Mogli pokazać postać w ruchu, animację twarzy, mowę i mimikę.




Trwa Wczytywanie