Teraz już wiecie skąd tak długi czas oczekiwania.
Teraz już wiecie skąd tak długi czas oczekiwania.
Valve w najnowszym oświadczeniu pisze, że tyle właśnie użytkowników ma problemy na Steamie w ciągu zaledwie jednego dnia. Stanowcza większość jest rozwiązywana z miejsca, jednak niektóre zgłoszenia są odkładane na później. W tym miesiącu średnio odkładanych jest 8 tys. zgłoszeń dziennie. Ale w lutym liczby nie wyglądały tak kolorowo. Wtedy było to aż 50 z 75 tys. zgłoszeń.
Valve poinformowało, że zwiększyło personel, który odpowiedzialny jest za rozwiązywanie problemów, jakie mają użytkownicy Steama. Stąd znaczna poprawa działania pomocy technicznej. Gigant ma zamiar dodatkowo zatrudnić pracowników do działu technicznego, by nadal usprawniać jego działanie. Z czym mamy największe kłopoty? Na pierwszym miejscu znajdują się zwroty. Na drugim natomiast pojawiły się problemy z bezpieczeństwem. Tutaj można wspomnieć o tak trywialnych sprawach jak trudności w przypomnieniu sobie hasła, na kradzieży konta kończąc. Valve chce ulepszać swoją platformę, dlatego postanowiło udostępnić graczom stronę ze statystykami pomocy technicznej. Znajdziecie ją pod tym adresem.