Sick City prawdopodobnie zostanie udostępnione w ramach Early Access podczas tegorocznych targów Gamescom.
Sick City prawdopodobnie zostanie udostępnione w ramach Early Access podczas tegorocznych targów Gamescom.
Roccat, producent peryferii komputerowych, postanowił poszerzyć swą działalność i otworzyć studio zajmujące się tworzeniem gier wideo. Roccat Games Studio pracuje obecnie nad swym pierwszym tytułem, strategią czasu rzeczywistego Sick City. Połączy ona najlepsze cechy innych strategii - z Commandos zaczerpnie planowanie manewrów taktycznych, z Company of Heroes - brak konieczności wydobywania minerałów i wznoszenia budynków, z Warcraft III - unikatowych bohaterów i potężne zdolności.
Akcja Sick City toczy się w post-apokaliptycznym świecie. Naszym zadaniem będzie jak najszybciej dostosowywać się do posunięć przeciwnika i wybierać odpowiednie taktyki. Zasoby niezbędne do wzywania nowych jednostek będą automatycznie generowane podczas rozgrywki, a ich ilość zwiększymy, jeśli zajmiemy bohaterami specjalne strefy. Zwycięży ten, kto zabije wrogich liderów albo przejmie bazę przeciwnika i utrzyma ją przez 30 sekund.
Twórcy obiecują, że grę (podobnie jak wszystkie produkty Roccat) będzie cechować niepowtarzalny i ponadczasowy design, a bohaterowie i pojazdy będą wyróżniać się wyjątkową oprawą graficzną. Na ostateczny kształt gry wpłynie społeczność graczy:
- W sektorze peryferii komputerowych coraz mocniej angażujemy społeczność graczy w rozwój naszych produktów, czego przykładem są m.in. Sova i Modulok. Opinia fanów ROCCAT była kluczowym czynnikiem sukcesu naszego lapboardu, a także miała ogromny wpływ na ostateczną koncepcję budowy wielofunkcyjnego stojaka na słuchawki. Podobną strategię planujemy zastosować w procesie tworzenia gier - komentuje René Korte, założyciel oraz CEO ROCCAT. - Sick City jest konkurencyjnym tytułem, ROCCAT od zawsze tworzył konkurencyjne produkty, jednak ma to sens jedynie wówczas, gdy angażujemy do procesu kreacyjnego społeczność gier. Budowanie zaangażowanej bazy fanów to istotna część działań ROCCAT Games Studio. Nasz utalentowany zespół deweloperski pragnie współpracy z zapalonymi graczami, aby stworzyć idealny produkt końcowy. Chcemy wykreować tytuł unikatowy na skalę globalną, jednocześnie zachowując znane i lubiane, klasyczne cechy marki ROCCAT.
Gra ma zostać udostępniona w ramach Early Access podczas Gamescomu 2017 i będzie kosztować prawdopodobnie ok. 10 dolarów. Jak podkreśla Roccat Games Studio, fani będą mogli aktywnie uczestniczyć we wszystkich najważniejszych decyzjach i pomogą ukształtować finalną wersję gry. Od społeczności będzie zależeć, jak będą wyglądać nowe mapy, frakcje, tryby rozgrywki, kampanie czy e-sportowe aspekty. Pełna wersja Sick City ma ukazać się w 2018 roku.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!