Najważniejsze elementy procesu omawia Kacper Niepokolczycki z CD Projekt RED.
Najważniejsze elementy procesu omawia Kacper Niepokolczycki z CD Projekt RED.
Jeśli lubicie wiedzieć, jak powstają poszczególne elementy waszych ulubionych gier, to być może zainteresuje Was materiał z tegorocznej edycji Game Developers Conference, która odbyła się na przełomie lutego i marca. Na długim, niespełna godzinnym wideo Kacper Niepokolczycki ze studia CD Projekt RED opowiada jak powstawały kolejne elementy miasta Beauclair. Stolicę regionu Toussaint mogliście odwiedzić, realizując zadania związane z drugim dodatkiem do Wiedźmina 3 – Krew i wino. Na dołączonym materiale zobaczycie, jak wyglądały kolejne fazy budowania miasta od zera i które jego elementy pochłonęły najwięcej czasu i środków.
Wiedźmin 3: Dziki Gon ukazał się 19 maja 2015 roku na komputerach osobistych i konsolach ósmej generacji. Przedstawione na materiale miasto Beauclair powstało na potrzeby dodatku do gry zatytułowanego Krew i wino, który zadebiutował 31 maja 2016 roku.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!