Dla Hi-Rez Studios tworzenie hitów to już rutyna. Po świetnym Smite nastał czas Paladins, które popularność zyskało nie tylko na PC, ale i na konsolach.
Dla Hi-Rez Studios tworzenie hitów to już rutyna. Po świetnym Smite nastał czas Paladins, które popularność zyskało nie tylko na PC, ale i na konsolach.
Tak pokaźne statystyki pchają Hi-Rez Studios do jeszcze bardziej wytężonych wysiłków. "Sukces gry pozwolił nam znacząco poszerzyć zespół developerski (ekipa odpowiedzialna za Smite również wciąż się rozrasta)" - informuje studio na Reddicie. Dzięki temu Paladins tylko w tym roku doczekało się sześciu nowych czempionów, nowe tryby gry (PvE, Survival), mnóstwo map testowych czy funkcji pożądanych przez społeczność, jak zintegrowany czat głosowy. Co dwa tygodnie ukazuje się ponadto nowa aktualizacja.
W ciągu następnych miesięcy można spodziwać się kolejnych daleko idących zmian, w tym odważnego wejścia w przestrzeń e-sportową i przebudowanego trybu rankingowego.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!