DLC Crucible (tryb areny) trafił w ręce 200 tysięcy graczy.
DLC Crucible (tryb areny) trafił w ręce 200 tysięcy graczy.
Niecały rok temu Crate Entertainment dziękowało graczom, gdy Grim Dawn znalazło pół miliona nabywców, dziś natomiast studio świętuje przekroczenie progu miliona sprzedanych egzemplarzy tego udanego RPG hack and slash. Zespół ujawnił również, że po DLC Crucible sięgnęło 200 000 osób. Jednak droga do sukcesu nie była łatwa - Arthur Bruno, szef studia, wspomina, że na początku miał mnóstwo wątpliwości, lecz poczucie odpowiedzialności nie pozwoliło mu się wycofać:
- To szalona myśl, że historia tego sukcesu zaczęła się od bardzo skromnych i niepewnych początków, przezwyciężania trudności i radzenia sobie z niepowodzeniami. Ciągle zadawałem sobie pytanie, co tak właściwie robię przez pierwsze trzy lata produkcji. Teraz, gdy patrzę wstecz, sądzę, że jedyną rzeczą, która motywowała mnie do pracy w złych dniach była odpowiedzialność za projekt, za ludzi, którzy zainwestowali w niego swój czas i za osoby, które na początku wsparły nas przez naszą stronę. Później wsparło nas tysiące osób na Kickstarterze i przez Early Access, co dało nam potężnego kopa do urzeczywistnienia marzeń.
- Była to długa droga pełna potu i łez, od kampanii na Kickstarterze w roku 2012 do wydania gry w roku 2016, ale miałem ogromne szczęście, że znalazłem cudowny zespół, dzięki któremu podróż ta była znacznie łatwiejsza, a gra okazała się znakomita. Ogromne podziękowania należą się mym przyjaciołom: bez pomocy takich osób, jak "Rhis", "Jmack" czy Brian Parnell (aktualnie pracuje nad własnym projektem, Praey for the Gods) Grim Dawn nigdy by nie powstało.
Aktualnie zespół Crate Entertainment przygotowuje się do zakończenia prac nad rozszerzeniem do Grim Dawn i rozpoczęło już prace nad innym projektem.