Kooperacyjna pierwszoosobowa strzelanka utrzymana w klimacie horroru o wyśrubowanym poziomie trudności.
Kooperacyjna pierwszoosobowa strzelanka utrzymana w klimacie horroru o wyśrubowanym poziomie trudności.
Założone przez byłego projektanta gier PayDay: The Heist i Payday 2 studio – 10 Chambers Collective – zapowiedziało swój debiutancki projekt – kooperacyjną strzelankę sieciową GTFO. Wiemy, że tytuł zaoferuje rozgrywkę wieloosobową dla maksymalnie czterech graczy, a samą rozgrywkę będziemy oglądać z perspektywy pierwszoosobowej. Całość będzie utrzymana w klimacie horroru, a formuła rozgrywki powinna trafić w gusta fanów hardkorowych strzelanek. Każda sesja z grą ma wyglądać inaczej, a odniesienie ostatecznego sukcesu będzie uzależnione od stopnia, w jakim jesteśmy w stanie współpracować z towarzyszami broni. W realizacji zadań pomoże nam szeroki zakres dostępnego w grze uzbrojenia i ekwipunku.
Twórcy nie ujawnili jeszcze nawet przybliżonej daty premiery ani listy platform. Rzućcie okiem na dołączony zwiastun. 10 Chambers Collective to studio założone przez byłych pracowników Overkill Software, ze wspomnianym Ulfem Anderssonem na czele. Twórcy finansują projekt samodzielnie.