E3 2017: Life is Strange 2 nadal powstaje w Dontnod

Patryk Purczyński
2017/06/12 13:47
5
0

Wczorajsza zapowiedź prequela Life is Strange: Before the Storm wywołała nieco zamieszania. Dontnod szybko wyjaśniło, że kontynuacja ma się dobrze.

E3 2017: Life is Strange 2 nadal powstaje w Dontnod

Deck Nine Games pracuje nad trzyodcinkowym sezonem Life is Strange: Before the Storm, którego akcja toczy się przed wydarzeniami ukazanymi w oryginalnym Life is Strange - taki przekaz popłynął do nas z wczorajszej konferencji Microsoftu. Wskutk tego szybko pojawiły się pytania o kontynuację, nad którą - jak już wcześniej informowano - mieli pracować autorzy pierwowzoru, Dontnod Entertainment.

- To oznacza, że obecnie w produkcji znajdują się dwa projekty spod znaku Life is Strange. Dontnod niedawno ogłosiło, że również pracuje nad nową grą" - przypominają twórcy. "Jako pierwsi usłyszycie nowe wiadomości o tej produkcji, ale na razie skupiamy się na Life is Strange: Before the Storm" - dodają. Nic w tym dziwnego, wszak premiera pierwszego epizodu prequela nastąpi już w ostatni dzień sierpnia.

Tymczasem Deck Nine Games wypuściło kilkuminutowy materiał wideo, w którym bliżej omawia swój pomysł na Before the Storm. Dla zespołu ważne było, by ukazać wydarzenia z nowej perspektywy. Przypomnijmy, że tym razem bohaterką będzie Chloe Price, a fabuła skoncentruje się na jej relacji z Rachel. Nie będzie więc możliwości manipulowania czasem, gdyż to była domena Max. Twórcy uznali, że w prequelu to rozwiązanie się zwyczajnie nie sprawdzi.

GramTV przedstawia:

Przedstawiciele Deck Nine Games opowiadają też o roli, jaką w kreowaniu postaci odgrywa Ashley Burch. Aktorka tym razem nie użyczy swego głosu Chole, ale posłuży ekipie jako konsultantka, celem lepszego określenia procesu myślowego zachodzącego w głowie bohaterki.

Komentarze
5
Usunięty
Usunięty
16/01/2018 11:47
Sens grania w prequel/oglądanie/czytanie prequela jest taki, że nie wiemy co było wcześniej. :D Według mnie bez cofania czasu i zmian decyzji gra może być nawet lepsza. Po za tym jestem pewien, że wymyślą jakiś inny ciekawy mechanizm na gameplay. Jednak twórcy pierwotnego LIS twierdzili, że fabuła stoi na pierwszym miejscu, a gameplay zawsze jest do niej dostosowany, nie odwrotnie. Mam nadzieję, ze i tu tak będzie.

To jak studio Deck Nine zagrało na moich uczuciach jest nie do opisania. Stworzyli genialny obraz czegość dlaczego każdy z nas marzy żyć. Przyjaźń,która jest wiecej warta niż wsyzstkie diamenty tego i tamtego świata.

Usunięty
Usunięty
16/01/2018 11:44
piomink napisał:

Inny głos i brak możliwości zmiany decyzji - zapowiada się kolejny klon telltale. Szkoda, że odcinają kupony od tak boskiej gry. Jaki sens będzie miało granie w prequel skoro wiemy co będzie dalej?

Dzisaij nad ranem ukończłem tą piękną opowieść. Twórcy i tym razem nie zawiedli. Otrzymaliśmy arcydzieło.

Usunięty
Usunięty
12/06/2017 16:27
piomink napisał:

Inny głos i brak możliwości zmiany decyzji - zapowiada się kolejny klon telltale. Szkoda, że odcinają kupony od tak boskiej gry. Jaki sens będzie miało granie w prequel skoro wiemy co będzie dalej?

Sens grania w prequel/oglądanie/czytanie prequela jest taki, że nie wiemy co było wcześniej. :D Według mnie bez cofania czasu i zmian decyzji gra może być nawet lepsza. Po za tym jestem pewien, że wymyślą jakiś inny ciekawy mechanizm na gameplay. Jednak twórcy pierwotnego LIS twierdzili, że fabuła stoi na pierwszym miejscu, a gameplay zawsze jest do niej dostosowany, nie odwrotnie. Mam nadzieję, ze i tu tak będzie.




Trwa Wczytywanie