E3 2017: Anthem w szczegółach. Kampania, świat, postacie... i skąd pomysł na taki tytuł

Patryk Purczyński
2017/06/13 21:16

Poznajemy kolejne informacje na temat Anthem. Przedstawiciele BioWare'u nie o wszystkich kwestiach chcą jednak rozmawiać już teraz.

E3 2017: Anthem w szczegółach. Kampania, świat, postacie... i skąd pomysł na taki tytuł

Anthem, nowe dzieło BioWare'u, zostało przedstawione jako action-RPG z elementami MMO. Nie oznacza to jednak, że wielbiciele rozgrywki solo nie będą tu mieli nic do roboty. - Gra jest zaprojektowana tak, byś mógł doświadczyć niesamowitej opowieści BioWare'u i eksplorować ten niewiarygodny otwarty świat tak samemu, jak i z przyjaciółmi - zapewnił na Twitterze główny projektant, Corey Gaspur.

Więcej do powiedzenia o Anthem miał podczas rozmowy z Geoffem Keighleyem na E3 reżyser gry, Jonathan Warner. Zapewnił on, że tytuł ma ogromny otwarty świat, który czeka na eksplorację. Z czasem będzie on też rozbudowywany - wszystko po to, by podtrzymać zaangażowanie odbiorców na wysokim poziomie przez dłuższy czas. Zabudowania, które widać było w zaprezentowanym na targach gameplayu, to nic innego, jak swoista baza, gdzie będzie można udoskonalić swój kombinezon i podjąć się wykonania danej misji.

Całą grę można przejść wyłącznie samemu (ale także ze znajomymi). Na swej drodze użytkownicy napotkają różnorodnych przeciwników, w tym potwory oraz ludzi, również przyodzianych w egzoszkielety. BioWare podkreśla jednocześnie, że na tym etapie nie potwierdza obecności w Anthem trybu PvP. Arsenał będzie tak skonstruowany, by zapewnić graczom możliwość obrania różnorodnych stylów walki.

GramTV przedstawia:

Jak zwykle w przypadkach gdy za projektem stoi BioWare mamy dostać rozbudowaną, intrygującą fabułę, chociaż graczom dana będzie wolność tworzenia własnych opowieści. Twórcy Anthem nie chcą na razie poruszać tematu ewentualnych romansów w grze. Zdradzają natomiast skąd pomysł na taki właśnie tytuł - chodzi o poczucie wspólności i celu, który wykracza poza potrzeby jednostki.

Anthem ukaże się pod koniec 2018 roku.

Komentarze
13
Usunięty
Usunięty
22/01/2018 17:20

Tylko to Tobie brakuje argumentów ("Bo tego sie nie da wytlumaczyc."), a nie jemu ("takie jak bloom, motion blur, róźne Shadingi, antyaliasing"). Dokładnie Ci odpowiedział - przeróżne efekty, które sumarycznie nie dają żadnego efektu "wow", a ich zmniejszenie/wyłączenie zwiększa ilość fps o 50%...

Usunięty
Usunięty
15/06/2017 21:42
5 godzin temu, Casapl napisał:

Mógłbym Ci udowodnić, że skok technologiczny to nie tylko jakość, a również ogólnopojęta wydajność. Dodatkowo Crysis był grą wysoce problematyczną, bo mało kto mógł ją wtedy odpalić na średnich ustawieniach grafiki, nie mówiąc już o najwyższych. Niemniej jednak dyskusja z tobą jest bezcelowa, bo sam stwierdziłeś, że jesteś zamknięty umysłowo, więc podaruje sobie.

 

To ze brakuje Ci argumentów, nie znaczy ze musisz mnie obrazac. 

Ponadto jesli problematycznoscia nazywasz fakt ze gra ma duze wymagania, to faktycznie ta rozmowa nie ma sensu /uploads/emoticons/smile.png" srcset="/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" title=":)" width="20" />

Usunięty
Usunięty
15/06/2017 16:07

Mógłbym Ci udowodnić, że skok technologiczny to nie tylko jakość, a również ogólnopojęta wydajność. Dodatkowo Crysis był grą wysoce problematyczną, bo mało kto mógł ją wtedy odpalić na średnich ustawieniach grafiki, nie mówiąc już o najwyższych. Niemniej jednak dyskusja z tobą jest bezcelowa, bo sam stwierdziłeś, że jesteś zamknięty umysłowo, więc podaruje sobie.

 




Trwa Wczytywanie