Ze zgromadzonych statystyk aktywności w mediach społecznościowych wynika, że blisko połowa komentarzy dotyczy jednej konferencji - Microsoftu.
Ze zgromadzonych statystyk aktywności w mediach społecznościowych wynika, że blisko połowa komentarzy dotyczy jednej konferencji - Microsoftu.
Dalej tak dużych rozbieżności już nie ma - w przypadku konferencji czterech kolejnych firm udział mieści się w granicach 8-11 proc. Zdecydowanie najmniejszym zainteresowaniem cieszyło się PC Gaming Show. Czy słusznie? Podsumowanie dokonane przez naszą redakcję wskazuje, że tak należałoby uznać.
Brandwatch sporządziło także dla poszczególnych tytułów. Tutaj liderem okazało się Assassin's Creed: Origins, które pojawiło się na dwóch konferencjach: Microsoftu i oczywiście Ubisoftu. Kolejne miejsca na podium okupują produkcje mniej oczywiste. Chodzi o Metroid Prime 4 i Spider-Mana. Ta pierwsza została tylko napomknięta na pokazie Nintendo, druga zaś była obszernie pokazywana przez Sony. Poniżej przedstawiamy pełną dziesiątkę: