Gra ma zaoferować ogromny, otwarty świat, który pod względem wizualnym nie będzie ustępować grom ze światem podzielonym na mniejsze mapy.
Gra ma zaoferować ogromny, otwarty świat, który pod względem wizualnym nie będzie ustępować grom ze światem podzielonym na mniejsze mapy.
- Anthem to gra wieloosobowa, w której wraz ze znajomymi wyruszasz w podróż i wykonujesz zadania. Pracujemy nad nią od prawie czterech lat, a kiedy w przyszłym roku tytuł ten zadebiutuje, będzie to dla nas oznaczać, jak sądzę, początek dziesięcioletniej podróży - powiedział Patrick Söderlund, Executive VP w EA Worldwide Studios, w rozmowie z Larrym "Majorem Nelsonem" Hrybem, przedstawicielem Microsoftu.
Söderlund postanowił też zwrócić uwagę na wygląd gry:
- Nacisnąłem na zespół i powiedziałem, że wiele gier z otwartym, dzielonym światem poświęca jakość oprawy wizualnej ze względu na kwestie techniczne. Ale postawiłem przed nim wyzwanie: "Załóżmy, że nie musimy rezygnować z najlepszej oprawy wizualnej, że możemy osiągnąć taką samą, a może nawet lepszą jakość w otwartym świecie jak w przypadku odrębnej, mniejszej mapy." Realizacja tych założeń zajęła nam sporo czasu, ale sprytne inwestycje w technologie i sprytne projekty naszych artystów pozwoliły nam osiągnąć cel. Mogę z całą pewnością stwierdzić, że nigdy wcześniej nie widziałem gry z otwartym światem, która wyglądałaby tak wspaniale jak Anthem.
- Bardzo się cieszę, że możemy w końcu pokazać Anthem światu. To bardzo ważna gra dla BioWare, ważna gra dla EA, jako firmy, ważna też dla mnie osobiście, ponieważ angażuję się w nią; motywuje mnie, by pozostać w przemyśle gier i dawać z siebie wszystko.
Anthem trafi na PC, PS4 i Xboksa One w drugiej połowie 2018 roku. Nad grą pracuje scenarzysta Mass Effect 1 i 2. W naszych wcześniejszych wpisach znajdziecie fragment rozgrywki oraz kilka ciekawych informacji o grze.