Jeśli czekacie na nie od roku 2012, kilka dodatkowych miesięcy nie zrobi większej różnicy.
Jeśli czekacie na nie od roku 2012, kilka dodatkowych miesięcy nie zrobi większej różnicy.
Gdy w 2012 roku debiutowało Black Mesa - niezależny remake pierwszego Half-Life - w grze brakowało poziomów na planecie Xen. Twórcy podkreślali, że przygotowanie ich zajmie nieco mniej czasu niż przygotowanie remake'u, który powstawał przez osiem lat. Prace zbliżają się ku końcowi, ale poziomów Xen nie ujrzymy latem 2017, jak uprzednio zapowiadano, a dopiero w grudniu:
- Niestety, jak niektórzy z was już przewidzieli, musimy przesunąć planowaną premierę Xen na później - na grudzień - przyznają twórcy. - Wiemy, że nie jest to wiadomość, którą chcielibyście usłyszeć, ale dokładnie przemyśleliśmy, co chcemy osiągnąć i zdecydowaliśmy, że tak będzie najlepiej. Nie chcemy rezygnować z jakości Xen. Postanowiliśmy też, że grudzień to ostateczny deadline.
Aby nieco osłodzić czas oczekiwania, ekipa udostępniła screeny z Xen. Więcej informacji o postępach prac znajdziecie na stronie Steam.