Nowy Spider-Man ma znacznie ułatwić to zadanie.
Nowy Spider-Man ma znacznie ułatwić to zadanie.
W rozmowie z serwisem The Telegraph prezes amerykańskiego oddziału Sony – Shawn Layden – zdradził, że bieżącym celem firmy jest dobrnięcie do 100 milionów egzemplarzy konsoli PlayStation 4 u użytkowników końcowych. Można powiedzieć, że oczekiwania są spore, bo od premiery w 2013 roku konsola znalazła dopiero 60 milionów nabywców. Layden nie kryje tego, że japoński producent konsol spore nadzieje wiąże z produkcją Marvel's Spider-Man, która ma za zadanie przyciągnąć do gry osoby, które wcześniej nie miały zbyt wiele wspólnego z grami wideo. Bohater Marvela jest jedną z najpopularniejszych postaci spośród bohaterów komiksów i Layden wierz, że ciekawa i dobrze wykonana gra z jego udziałem może skłonić osoby postronne do sięgnięcia po kontroler DualShock 4.
Co ciekawe Shawn Layden wspomniał też o większym nacisku na rynek europejski i gry o charakterze społecznościowym. Jeśli japoński gigant zaczął zauważać Europę, to być może doczekamy się w tym roku jakiegoś pokazu na targach Gamescom 2017. Tego dowiemy się dopiero za kilka tygodni, a w międzyczasie dajcie znać, czy Waszym zdaniem Sony jest w stanie znaleźć kolejnych 40 milionów nabywców dla swojej konsoli.