W Metro: Exodus 4A Games dokonało niemożliwego

Patryk Purczyński
2017/07/09 12:05
6
0

Twórca Metro: Exodus zdradza, dlaczego gra była trzymana w tajemnicy tak długo i jaki wpływ na produkcję ma Dmitrij Głuchowski.

W Metro: Exodus 4A Games dokonało niemożliwego

Jedną z największych niespodzianek podczas tegorocznych targów E3 było ogłoszenie nowej odsłony serii Metro, Metro: Exodus. - Dlaczego grę trzymalimy w tajemnicy tak długo? Ponieważ jeszcze trzy lata temu sądziliśmy, że jej powstanie jest niemal niemożliwe - zdradza developer kreatywny Andriej Prochorow.

Kluczową personą dla ekipy 4A Games w pracach nad serią Metro jest twórca książkowego cyklu, Dmitrij Głuchowski. To on mobilizował zespół do dalszej pracy. To on naciskał na to, by próbować rzeczy, które wydawały się niemożliwe do zrealizowania. - To naprawdę ciężka praca, ponieważ Głuchowski jest człowiekiem przepełnionym pasją. Zawsze stara się z nas wycisnąć jeszcze więcej. "Zróbmy to!". "Wiesz, technicznie nie jest to niemożliwe, ale po prostu nie damy rady tego zrealizować". "Ale dlaczego?!" - obrazuje Prochorow.

GramTV przedstawia:

Metro: Exodus zostało zapowiedziane na E3 2017. Gra powstaje z myślą o pecetach, Xboksie One i PlayStation 4.

Komentarze
6
Usunięty
Usunięty
10/07/2017 03:04
TigerXP napisał:
5 minut temu, koNraDM4 napisał:

Myślę, że technologicznie sam zespół by czemuś nie podołał aczkolwiek jak się postarali to jednak się okazało, że są w stanie bez szukania jakichś specjalistów zrealizować to co Głuchowskiemu wpadło do głowy.

Co?

XXI wiek - wiek braku używania mózgu...

Usunięty
Usunięty
09/07/2017 17:32
5 minut temu, koNraDM4 napisał:

Myślę, że technologicznie sam zespół by czemuś nie podołał aczkolwiek jak się postarali to jednak się okazało, że są w stanie bez szukania jakichś specjalistów zrealizować to co Głuchowskiemu wpadło do głowy.

Co? /uploads/emoticons/biggrin.png" srcset="/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" title=":D" width="20" />

koNraDM4
Gramowicz
09/07/2017 17:24
metronom napisał:

Przecież ta informacja nie zawiera żadnych treści. Pisanie dla samego pisania?

Co takiego było niemożliwe do zrealizowania? Pod jakim kątem: technologicznym, artystycznym, twórczym (treść)?

Myślę, że technologicznie sam zespół by czemuś nie podołał aczkolwiek jak się postarali to jednak się okazało, że są w stanie bez szukania jakichś specjalistów zrealizować to co Głuchowskiemu wpadło do głowy.




Trwa Wczytywanie