Grant Davies i Brian Sousa z Blizzarda wyjawiają, co skłoniło studio do podjęcia prac nad remasterem obchodzącego 20-lecie istnienia StarCrafta.
Grant Davies i Brian Sousa z Blizzarda wyjawiają, co skłoniło studio do podjęcia prac nad remasterem obchodzącego 20-lecie istnienia StarCrafta.
- To niesamowite, że po 20 latach ludzie dalej grają w tę grę. Uważam, że Blizzard mógł wkroczyć nieco wcześniej i nadal wspierać StarCrafta - stwierdza z kolei Brian Sousa, starszy artysta. - Od wypuszczenia ostatniego patcha minęło bodaj osiem lat. Skoro ludzie dalej w to grają, to dlaczego my ich nie wspieramy? - pyta retorycznie.
- Pomyśleliśmy sobie, żeby zrobić ogólną aktualizację i zobaczyć, czy uda nam się utrzymać estetykę grając w wersje SD i HD. Nie zmieniamy rozgrywki, ponieważ właśnie dla niej ludzie wciąż w to grają. Muszą się jednak użerać z rozdzielczością 640x480, a to nie wygląda za dobrze. Zaistniała jedna z tych nielicznych okazji, gdy możemy znów nadać grze połysk - dodaje Sousa.
StarCraft: Remastered ukaże się w połowie sierpnia.