Killing Floor 2 będzie działać w 1800p na Xboksie One X

Małgorzata Trzyna
2017/07/30 15:40
6
0

Twórcy eksperymentowali z natywnym 4K, ale spadki fps były zbyt duże.

Killing Floor 2 będzie działać w 1800p na Xboksie One X

Tripwire Interactive ogłosiło niedawno, że Killing Floor 2 trafi na Xboksa One pod koniec sierpnia. Zapowiedziano również wersję na Xboksa One X, z lepszymi teksturami, większym zasięgiem rysowania i wsparciem dla 4K. Okazuje się, że gra nie będzie jednak działać w natywnym 4K:

GramTV przedstawia:

- Przygotowanie gry na Xboksa One X okazało się bardzo proste. Nie wymagało zbyt wiele wysiłku, by bazową grę z Xboksa One uruchomić na Xbox One X. Łącznie poświęciliśmy na to około 4 godziny prac. Killing Floor 2 działa w 1800p (bez checkerboardingu) na Xboksie One X. Eksperymentowaliśmy z prawdziwym 4K, ale spadki liczby klatek na sekundę były zbyt duże. 1800p zapewnia najlepszy balans między jakością grafiki a wydajnością. Nie określiliśmy jeszcze, ile klatek na sekundę chcemy osiągnąć na Xboksie One X, ale gra ma więcej fps na Xboksie One X niż na Xboksie One, nawet w rozdzielczości 1800p. Na Xboksie One X wykorzystamy tekstury Ultra. Zwiększymy też rozdzielczość map cieni i zasięg rysowania cieni.

Xbox One X debiutuje 7 listopada.

Komentarze
6
Usunięty
Usunięty
01/08/2017 12:53
Dnia 30.07.2017 o 21:57, LSZ napisał:

I żaden z Was pewnie nawet nie dopuścił do myśli faktu że to może nie wina Microsoftu ani nowego Xboxa, tylko brak umiejętności deweloperów może być przyczyną tego, że niewiele gier będzie być może w przyszłości korzystać z natywnej rozdzielczości 4K?

a do ciebie nie dotarło że konsole używają CPU który radzi sobie nawet z rozdzielczością 1080p

Usunięty
Usunięty
30/07/2017 23:15

Lsz czytaj cale newsy a nie tylko naglowki i komentarze a nie bedziesz musial sie domyslac i tworzyc wlasnych teorii. 

Usunięty
Usunięty
30/07/2017 21:57

I żaden z Was pewnie nawet nie dopuścił do myśli faktu że to może nie wina Microsoftu ani nowego Xboxa, tylko brak umiejętności deweloperów może być przyczyną tego, że niewiele gier będzie być może w przyszłości korzystać z natywnej rozdzielczości 4K?




Trwa Wczytywanie