Szef Respawn, Vince Zampella, uważa, że gra mogła osiągnąć większy sukces, gdyby nie duża konkurencja i dość wysoka cena.
Szef Respawn, Vince Zampella, uważa, że gra mogła osiągnąć większy sukces, gdyby nie duża konkurencja i dość wysoka cena.
Titanfall 2, które ukazało się pod koniec 2016 roku, musiało rywalizować z takimi tytułami, jak Battlefield 1 i Call of Duty: Infinite Warfare. Choć gra oferuje ciekawą kampanię i bardzo dobry tryb wieloosobowy, to nie wystarczyło, by odniosła sukces, jakiego oczekiwano.
- Gra okazała się udanym tytułem, sprzedała się dobrze, ale nie tak dobrze jak powinna - powiedział Szef Respawn, Vince Zampella, w rozmowie z Gamespotem. - Może z powodu dużej konkurencji i dość agresywnej ceny nie był to najlepszy moment na premierę.
- Bardzo ważnym jest dla nas to, by marka się rozwijała. "Przygotowujemy więcej Titanfalla" - tak właśnie powinienem to ująć. Mamy dyrektora kreatywnego marki, który zajmuje się jej rozwojem i różnymi formatami. Jest jeszcze kilka rzeczy, których jeszcze nie ogłosiliśmy, ale wiele inwestujemy w uniwersum Titanfall.
- Przygotujcie się na więcej Titanfalla - jeszcze nie możemy powiedzieć, co to jest, ale pracujemy nad paroma innymi rzeczami. Mamy grę mobilną, która okazała się fantastyczna i sprawia mnóstwo radości, a fani ją uwielbiają. Ta gra pozwoliła nam rozszerzyć to, co zrobiliśmy w poprzednich odsłonach serii. Jestem więc bardzo zadowolony z tej marki.
Titanfall 2 jest dostępne na PC, PS4 i Xboksie One. Poza Titanfallem, studio Respawn zajmuje się trzecioosobową grą akcji w uniwersum Star Wars, której reżyserem jest Stig Asmussen (uprzednio pracował nad God of War). Na razie niewiele wiadomo o tej grze.