Śródziemie: Cień Wojny będzie wymagało stałego połączenia z siecią? Wnioski po ogłoszeniu mikropłatności

Patryk Purczyński
2017/08/07 18:47
6
0

Mikropłatności mogą nie być jedyną kontrowersyjną wiadomością związaną ze Śródziemiem: Cieniem Wojny. Monolith na razie uspokaja, ale...

Śródziemie: Cień Wojny będzie wymagało stałego połączenia z siecią? Wnioski po ogłoszeniu mikropłatności

Gracze podejrzewają, że Śródziemie: Cień Wojny z uwagi na dołączenie do gry mikropłatności może wymagać stałego połączenia z siecią. Takie głosy pojawiły się na wielu forach, ale Monolith Productions prezentuje odmienne stanowisko. "W tym momencie można grać offline. Wszystko, co związane z funkcjami sieciowymi, będzie wymagało połączenia internetowego" - wyjaśniają przedstawiciele studia w zdawkowym komunikacie.

Wątpliwości wzbudza jednak fragment "w tym momencie", który sugeruje, że na tym polu mogą dokonać się jeszcze zmiany. Te byłyby zresztą logicznym następstwem wprowadzenia do kampanii mikropłatności. Konieczność stałego połączenia z siecią zapobiegłaby bowiem działaniom hakerów, którzy chcieliby zapewne namieszać w walucie gry i zgarnianych łupach.

GramTV przedstawia:

Przypomnijmy, że Śródziemie: Cień Wojny pozwoli na zakup za prawdziwe pieniądze waluty w świecie gry. Wirtualną kasę będzie można przeznaczyć na paczki z łupami, popleczników czy punkty doświadczenia.

Komentarze
6
Colidor
Gramowicz
09/08/2017 12:13

Jeszcze trochę, a doczekamy się płatnego odblokowywania god mode'a czy wszelkich innych ułatwień. Przyznaję, były gry, w których korzystałem z rozmaitych kodów właśnie po to, by móc przejść je do końca, gdyż czasami zwyczajnie brakowało na to czasu czy umiejętności (a nierzadko tylko użycie cheata pozwalało na ominięcie jakiegoś nieznośnego buga w grze), a chciałem poznać historię do samego końca. Nadchodzi jednak era, w której nie tylko za dodatkowe elementy gier płacimy, ale i za dostęp do wszelkich ułatwień rozgrywki trzeba będzie sięgać do portfela...

Usunięty
Usunięty
09/08/2017 03:14
toshi3 napisał:

Po co dać dostęp do cheatów/kodów, jak to miało miejsce w prawie każdej produkcji single player pare lat temu, skoro można je sprzedać i zarobić, ludzie zniszczą sobie przyjemnośćz gry po zakupie najlepszych itemków w grze i WB / Monolith ma to gdzieś. Czy nie po to właśnie większość developerów usuneło cheaty/kody ze swoich gier single player? Aby gracze nie psuli sobie swojego expierience z grą?

Może nie wiesz, ale nie przypominam sobie żeby cheaty/kody były płatne. Poza na jakiej podstawie twórca ma zabierać taką możliwość? Przecież to nie jego przeżycie, a jak gracz chce sobie je "podrasować" to jego sprawa bo zapłacił za tą grę, a patrzenie komuś w ekran czy przypadkiem nie używa ułatwień (w swojej grze za którą zapłacił) nie jest odpowiednie. 

 

Usunięty
Usunięty
07/08/2017 21:41
10 minut temu, Renchar napisał:

Lepiej bym tego nie ujął. Może jak gra spadnie do 25zł to kupie, a tak to od dziś o niej zapominam.

Ta, bo nic tak nie rujnuje oczekiwań na dobrą grę jak cena 60 USD+Season pass+Mikrotransakcje w grze gdzie singleplayer jest jedynym trybem rozgrywki.




Trwa Wczytywanie