Projekt został skasowany na długo przed premierą.
Projekt został skasowany na długo przed premierą.
Gnomageddon, jak sama nazwa wskazuje, miał być grą opowiadającą o gnomach. Projekt powstawał w Sony San Diego, ale ostatecznie nie ujrzał światła dziennego. Początkowo spodobał się i projektantom, i szefostwu Sony, ale na drodze do premiery stanęło kilka czynników. Najważniejszym, był Kill Strain, który nie uzyskał pożądanych wyników.
Grę starano się uratować i brali w tym udział między innymi członkowie ekipy odpowiedzialnej za Gnomageddon, jednak ostatecznie serwery gry zostały wyłączone w czerwcu tego roku. Dlatego Sony postanowiło, że nie będzie inwestowało w kolejną markę opartą na modelu free2play. Projekt zatem skasowano.
Gra miała być produkcją typu MOBA, w której wcielalibyśmy się w jednego z sześciu dostępnych do wyboru gnomów. Każdy z nich miał być wyposażony w innego typu bronie oraz umiejętności. Gnomageddon miał też zaoferować kilka trybów rozgrywki, w tym rajdy i tryb hordy.