Twórcy nie chcą zniweczyć potencjału gry i wolą poświęcić więcej czasu na jej przygotowanie.
Twórcy nie chcą zniweczyć potencjału gry i wolą poświęcić więcej czasu na jej przygotowanie.
Firma Paradox Interactive ogłosiła, że nadchodzącą produkcja studia Harebrained Schemes – BattleTech – ukaże się dopiero w pierwszym kwartale 2018 roku. Przypomnijmy, że tytuł po udanej kampanii crowdfundingowej na Kickstarterze miał trafić na rynek jeszcze w tym roku. Jak tłumaczą twórcy, gra wymaga jeszcze sporo uwagi, a przyspieszony proces deweloperski może zniweczyć jej potencjał i sprawić, że na dzień premiery nie spełni ona wysokich oczekiwań tych, którzy postanowili wesprzeć projekt. Sprawę skomentował też prezes firmy Paradox Interactive – Fredrik Wester, który podkreślił, że studio Harebrained Schemes musi dołożyć wszelkich starań, żeby BattleTech było godnym przedstawicielem kultowej już serii, co mogłoby się nie udać, gdyby wydawca naciskał na wcześniej zaplanowany termin premiery. Graczom nie pozostaje nic innego jak cierpliwie czekać i liczyć, że gra okaże się tego warta.
BattleTech to taktyczna gra cRPG z mechami w roli głównej osadzona w uniwersum stworzonym przez studio Westwood jeszcze w 1988 roku. Tytuł zmierza wyłącznie na komputery osobiste.