Twórcy The Evil Within 2 nie chcą nas ciągle tylko straszyć

Katarzyna Dąbkowska
2017/09/22 10:42
0
0

Świat w grze będzie bardziej otwarty. Ale nie oznacza to, że ciągle będziemy napotykać na kolejne, przerażające stwory.

Twórcy The Evil Within 2 nie chcą nas ciągle tylko straszyć

The Evil Within 2 zostało zaprezentowane stosunkowo niedawno, bo w czerwcu tego roku na targach E3. Premiera jest już jednak za pasem, a twórcy wciąż uchylają rąbka tajemnicy na temat tej produkcji. W wywiadzie dla serwisu Gamespot w kilku zdaniach na temat produkcji wypowiedział się Shinji Mikami, producent gry.

Mikami potwierdził w wywiadzie, że prace nad drugą odsłoną gry trwały o wiele krócej niż nad pierwszą. Przyznał przy tym, iż nie jest to coś, co powinno dziwić. Zazwyczaj właśnie tak jest w branży gier. John Johanas, reżyser gry, dodał również kilka słów o tym, co w tym skróconym czasie było najtrudniejsze do wykonania.

- Ostatnia gra była w całości liniowa, a teraz jest bardziej otwarta, co w horrorze jest ogólnie trudne do stworzenia.

GramTV przedstawia:

Johanas stwierdził też, że tworzenie czegoś większego niż pierwsza gra wymaga dużo pracy, ponieważ jest to bardziej złożony proces niż po prostu stworzenie dużego świata.

- Skala jest jedną rzeczą. Naprawdę łatwo zrobić coś wielkiego - po prostu spraw, aby to było duże - wyjaśnił Johanas - Ale trzeba znaleźć właściwą spoistość. Jedną z rzeczy, którą chcieliśmy zrobić, było to, aby cała gra nie była zbyt przytłaczająca w porównaniu do pierwszej części, jeśli chodzi o sposób, w jaki przedstawiliśmy elementy horroru. Chcemy, aby było otwarte, dzięki czemu można odnaleźć się w swoim własnym środowisku. Chcieliśmy też, by gracze mieli jakieś momenty postoju i przypływu elementów przerażenia i przerwy. To po prostu metoda prób i błędów, cofania się i parcia do przodu. Ale ponieważ okres prób i błędów był bardzo szybki, zrobiliśmy to wszystko i dostosowaliśmy to w bardzo szybkim czasie na podstawie informacji zwrotnych od użytkowników.

Zarówno Mikami, jak i Johanas potwierdzili w wywiadzie, że mają dość tworzenia dużych projektów i najchętniej zajęliby się małymi grami.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!