Tak twierdzi odpowiedzialny za wykreowanie świata gry Scott Everts ze studia Obsidian.
Tak twierdzi odpowiedzialny za wykreowanie świata gry Scott Everts ze studia Obsidian.
Od premiery gry Fallout 4 mijają już niemal dwa lata, a tymczasem upłynęło dwadzieścia lat od chwili, gdy cykl zadebiutował się na rynku. Nie da się ukryć, że spośród kolejnych odsłon cyklu wydanych po przejęciu praw do marki przez Bethesdę jedną z najlepiej ocenianych jest wyprodukowane przez Obsidian Fallout: New Vegas. Okazuje się, że gra zdaniem jednego z deweloperów mogłaby być jeszcze lepsza, gdyby nie fakt, że została stworzona zarówno na pecety, jak i konsole siódmej generacji. Scott Everts ze studia Obsidian nie ukrywa, że konieczność wydania gry na konsolach w jego opinii zaważyła na jakości produktu końcowego. Twórcy mieli wielkie plany wobec tytułu, którym nie mógł sprostać silnik gry i wydajność konsol, co zmusiło deweloperów do licznych zmian i wycinania zawartości. Podsumowując Fallout: New Vegas byłby o wiele lepszy jako tytuł ekskluzywny na PC – przynajmniej w oczach twórców.
Fallout: New Vegas zadebiutował w październiku 2010 roku na PC, PlayStation 3 i Xbox 360. Gra dostępna jest także na Xboksie One dzięki usłudze wstecznej kompatybilności.