Konsole powstrzymały rozwój Fallout: New Vegas

LM
2017/10/08 14:15
6
0

Tak twierdzi odpowiedzialny za wykreowanie świata gry Scott Everts ze studia Obsidian.

Konsole powstrzymały rozwój Fallout: New Vegas

Od premiery gry Fallout 4 mijają już niemal dwa lata, a tymczasem upłynęło dwadzieścia lat od chwili, gdy cykl zadebiutował się na rynku. Nie da się ukryć, że spośród kolejnych odsłon cyklu wydanych po przejęciu praw do marki przez Bethesdę jedną z najlepiej ocenianych jest wyprodukowane przez Obsidian Fallout: New Vegas. Okazuje się, że gra zdaniem jednego z deweloperów mogłaby być jeszcze lepsza, gdyby nie fakt, że została stworzona zarówno na pecety, jak i konsole siódmej generacji. Scott Everts ze studia Obsidian nie ukrywa, że konieczność wydania gry na konsolach w jego opinii zaważyła na jakości produktu końcowego. Twórcy mieli wielkie plany wobec tytułu, którym nie mógł sprostać silnik gry i wydajność konsol, co zmusiło deweloperów do licznych zmian i wycinania zawartości. Podsumowując Fallout: New Vegas byłby o wiele lepszy jako tytuł ekskluzywny na PC – przynajmniej w oczach twórców.

GramTV przedstawia:

Fallout: New Vegas zadebiutował w październiku 2010 roku na PC, PlayStation 3 i Xbox 360. Gra dostępna jest także na Xboksie One dzięki usłudze wstecznej kompatybilności.

Komentarze
6
Bambusek
Gramowicz
10/10/2017 14:11
MisticGohan_MODED napisał:
Stack_Black napisał:

Tak , a co powstrzymalo rozwoj fallout 4 ?

Nędzne studio i deweloper na B :]

Celne :D

fenr1r
Gramowicz
08/10/2017 16:22
9 minut temu, MisioKGB napisał:

A czemu dewsi już nie dostowują gier personalnie pod każdą z platform?

Żeby się producent konsoli nie obraził.

ZubenPL
Gramowicz
08/10/2017 16:19
6 minut temu, MisioKGB napisał:

A czemu dewsi już nie dostowują gier personalnie pod każdą z platform? Pamiętacie czasy Amigi, Atari gdzie te same gry wyglądały zupełnie inaczej. Powiem więcej, posiadanie 'tej lepszej wersji' było powodem do dumy zarówno wśród graczy jak i producentów. Może przypomnę wam też pierwszego i drugiego Harrego Pottera. Na PS2 gra wyglądała o niebo lepiej niż jej odpowiedniki na innych platformach i co? I nic, wszystkim się podobało, że mogą pograć na lepszym sprzęcie w grę z lepszą jakością. A teraz? Wrzucą Ci HBAO i lepszą fizykę na PC i wielkie mi halo, aż trailer trzeba robić.

To że kiedyś wyprodukowanie lepszej wersji kosztowało grosze a teraz koszty idą w miliony dolarów i daje to perspektywę nikłego potencjalny zysk.




Trwa Wczytywanie