A przynajmniej nie dla tych, którzy jeszcze nie mają dużej karty microSD.
A przynajmniej nie dla tych, którzy jeszcze nie mają dużej karty microSD.
WWE 2K18, tak jak i NBA 2K18, jest bezpośrednim portem wersji z PlayStation 4, odpowiednio okrojonym w warstwie wizualnej i z rozgrywką w 30 fpsach, zamiast 60. Zaowocowało to niestety tym, że gra zajmuje ponad 20 gigabajtów, a sam jej plik z zapisem naszych postępów to dodatkowy 1 gigabajt (5 giga dla NBA 2K18). Jeśli macie Switcha, to wiecie, że wbudowane w konsolę 32 GB pamięci nie wystarczy na pobranie tego wszystkiego i trzeba dokupić kartę pamięci o pojemności przynajmniej 32 GB, a najlepiej to od razu wejść w coś większego. Dotyczy to oczywiście wersji cyfrowej gry, jednak na wydaniach pudełkowych również widnieje informacja o wymaganej dodatkowo karcie microSD.
2K Games obrało przy swoich tytułach zupełnie inną strategię niż EA Sports przy FIFIE. Wydana przez nich edycji na Switcha została napisana od podstaw z myślą o konsoli Nintendo, dostała swój specjalny silnik graficzny, a na dodatek zajmuje cyfrowo raptem 13 GB, co pozwala nawet osobom z „gołymi” Switchami, bez dokupionej karty, na zakup i pobranie.
Które podejście okaże się lepsze? Przekonamy się pewnie dopiero za rok, kiedy zapowiedziane zostaną kolejne, oznaczone liczbą 19, odsłony.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!