Produkcja osadzona w uniwersum Gwiezdnych Wojen trafi w ręce deweloperów z EA Vancouver.
Produkcja osadzona w uniwersum Gwiezdnych Wojen trafi w ręce deweloperów z EA Vancouver.
Patrick Söderlund za pośrednictwem oficjalnego bloga EA poinformował o zmianach związanych z projektem w uniwersum Gwiezdnych Wojen, nad którym pieczę sprawowało Visceral Games. Tym samym dowiedzieliśmy się, że studio znane z takich gier jak Dante's Inferno, Battlefiled Hardline czy trylogii Dead Space zostaje zamknięte po niemal 20 latach działalności. Okazało się, że prototyp wspomnianej już produkcji w świecie Star Wars nie spełnił oczekiwań wydawcy, gdyż ciężar rozgrywki był zbytnio przesunięty w kierunku warstwy fabularnej, a liniowy model rozgrywki nie korzystał z pełnego potencjału silnika Frostbite. Projekt nie trafi jednak do kosza, a w ręce kilku podległych Electronic Arts studiów, których prace koordynować będzie oddział EA Vancouver. Przypomnijmy, że produkcja miała trafić na rynek w roku fiskalnym 2019, ale w świetle nowych doniesień proces deweloperski może się znacznie wydłużyć.
Wprawdzie Patrick Söderlund zapewnił, że EA dokłada wszelkich starań, aby pracownicy zamkniętego studia znaleźli zatrudnienie w innych placówkach EA, aczkolwiek tak radykalne działanie w stosunku do Visceral Games z pewnością spotka się z falą krytyki. Obecnie nie wiemy jeszcze, czy znana z serii Uncharted Amy Hennig dalej będzie pracować nad projektem.