Odpowiedzialna za projekt ekipa zakończyła przenoszenie głównych zadań i produkcję możemy przejść od początku do końca.
Odpowiedzialna za projekt ekipa zakończyła przenoszenie głównych zadań i produkcję możemy przejść od początku do końca.
W sieci pojawiła się najnowsza wersja fanowskiego projektu, w ramach którego pozbawiona zremasterowanej wersji gra The Elder Scrrolls II: Daggerfall została przeniesiona na silnik graficzny Unity 3D. Pierwsze prototypy pojawiły się jeszcze w 2015 roku, ale ekipa pod przywództwem Gavina "Interkama" Claytona poinformowała, że teraz wszyscy zainteresowani klasykiem Bethesdy mogą pokusić się o ukończenie kompletnej głównej linii fabularnej gry. Przed twórcami jeszcze daleka droga, ale nie da się ukryć, że dzięki całemu przedsięwzięciu po The Elder Scrrolls II: Daggerfall znacznie chętniej sięgną młodsi gracze, których już na początku może odrzucić oprawa audiowizualna oryginału.
Projekt zakłada całkowite usprawnienie oprawy wizualnej produkcji dzięki m.in. przeskalowanym na wyższą rozdzielczość teksturom, a także wprowadzenie do gry rozmaitych funkcji, których zabrakło w oryginale, jak np. rozglądanie się za pomocą myszy. Powyżej możecie zobaczyć, jak projekt prezentuje się w najnowszej wersji – 0.4 (build 81). Grywalną wersję Daggerfall Unity znajdziecie pod tym linkiem. Przypomnijmy, że zabawę możecie rozpocząć od dowolnego rozdziału linii fabularnej lub przenieść zapis stanu gry z oryginału i kontynuować przygodę.