Remaster Star Ocean: The Last Hope z datą premiery na zachodzie

LM
2017/10/19 10:05
4
0

Anglojęzyczna wersja gry trafi na PC i PlayStation 4 jeszcze w listopadzie.

Koncern Square Enix ujawnił, że zapowiedziany w ubiegłym tygodniu remaster produkcji studia tri-Ace – Star Ocean: The Last Hope – ukaże się na pecetach i konsolach PlayStation 4 już 28 listopada zarówno w Japonii, jak i zachodnich rynkach. Gra dostępna będzie jedynie w ramach cyfrowej dystrybucji, a wszyscy zainteresowani odświeżoną wersją jRPG-a muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 21 dolarów (około 75 złotych).

GramTV przedstawia:

Za sprawą remastera Star Ocean: The Last Hope po raz pierwszy trafi na komputery osobiste. Twórcy zapowiadają dostosowane do urządzeń wskazujących komputera sterowanie i możliwość łapania zrzutów ekranu z pominięciem interfejsu. Z kolei posiadacze konsol PlayStation 4 będą mogli cieszyć się rozgrywką w rozdzielczości Full HD lub 4K w przypadku modelu PlayStation 4 Pro. Przy okazji warto wspomnieć, że Square Enix przygotowało specjalne bonusy dla wszystkich, którzy zakupią grę. W przypadku pecetowej wersji jest to cyfrowy soundtrack z muzyką z gry, a użytkownicy konsol mogą liczyć na specjalny motyw i zestaw awatarów z gry.

Remaster Star Ocean: The Last Hope z datą premiery na zachodzie

Komentarze
4
Usunięty
Usunięty
22/10/2017 00:34
Dnia 19.10.2017 o 20:49, Colidor napisał:

Że posągi wskazują kolejność to ja wiem. Ale jest to zbyt długa sekwencja bez punktu zapisu, a ja nie miałem ostatnio tyle czasu, żeby to na spokojnie przejść. Zbyt mały limit na granie swobodne. I może nawet po tych dwóch godzinach byłem gdzieś blisko końca sekcji, ale po prostu już musiałem przerwać... Kiedyś jednak wrócę do tego i przejdę dalej.

Z końca tej miejscówki do wyjścia (gdzie jest save point i resetują się kryształy ładujące pierścien) sprintując jednocześnie omijając wszystkich przeciwników, to zajmie 2 minuty max. Wszystkie odblokowane przejścia się zapisują, także naprawdę nie jest problem z punktem save. Do tego przed samym boss'em jest save też /uploads/emoticons/biggrin.png" srcset="/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" title=":D" width="20" />

Colidor
Gramowicz
19/10/2017 20:49
4 godziny temu, Ryu_Makkuro napisał:

To jest bezdennie proste... o ile wie się co wskazuje kolejność, aka te obracające posągi /uploads/emoticons/wink.png" srcset="/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" title=";)" width="20" /> Gdy masz więcej niż jeden, musisz wtedy sprawdzić na k

 

Że posągi wskazują kolejność to ja wiem. Ale jest to zbyt długa sekwencja bez punktu zapisu, a ja nie miałem ostatnio tyle czasu, żeby to na spokojnie przejść. Zbyt mały limit na granie swobodne. I może nawet po tych dwóch godzinach byłem gdzieś blisko końca sekcji, ale po prostu już musiałem przerwać... Kiedyś jednak wrócę do tego i przejdę dalej.

Usunięty
Usunięty
19/10/2017 16:29
Colidor napisał:

Lubię tę odsłonę serii, mam ją na PS3, ale wersji PS4, nawet w tak względnie niskiej cenie nie kupię. Wersja na poprzednią generację mi wystarczy w zupełności i raczej nie będę zaczynał od nowa dla podbitej rozdziałki, tematu i awatarów. Tym bardziej, że po wielu godzinach wciągajacej rozgrywki wkurzył mnie etap w Purgatorium i to cholerne latanie przy zapalaniu zniczy w określonej kolejności z brakiem save'a po drodze. Po dwóch godzinach latania od znicza do znicza (z jak najczęstszym omijaniem walk) nie udało mi się dotrzeć do punktu zapisu i wyłączyłem w diabły. Czekam na natchnienie, które pozwoli mi na kolejne podejście...

To jest bezdennie proste... o ile wie się co wskazuje kolejność, aka te obracające posągi ;) Gdy masz więcej niż jeden, musisz wtedy sprawdzić na którym zniczu się krzyżują.

Osobiście uważam Purgatorium za najciekawszy level design w całej grze, reszta to... leży i kwiczy. Gra broni sie głównie gameplay'em w kwesti walk, reszta jest... do dyskusji xD I tak grę uwielbiam, jestem w trakcie Platyny xD




Trwa Wczytywanie