Najpierw wersja PC, później Xbox One, na końcu - wersja PS4.
Najpierw wersja PC, później Xbox One, na końcu - wersja PS4.
Zespół SeithCG ogłosił datę premiery Ghost of a Tale - początek marca 2018. Ghost of a Tale to RPG akcji, w którym trafiamy do średniowiecznego świata zamieszkanego wyłącznie przez zwierzęta. Wcielamy się w myszkę-minstrela imieniem Tilo, która nie jest wojownikiem, toteż jej główną bronią jest spryt. Tilo radzi sobie z przeciwnościami losu na różne sposoby: skradając się, przebierając, rozmawiając (zarówno z sojusznikami, jak i wrogami) oraz wykonując zadania. Jego celem jest odnalezienie swej prawidziwej miłości - Merry - a to oznacza, że musi starannie eksplorować Dwindling Heights Keep i odkrywać sekrety tego miejsca.
Ghost of a Tale jest dostępne w Early Access od lipca 2016 i jak dotąd zbiera bardzo pozytywne opinie. Prace nad grą powinny zostać ukończone w grudniu tego roku - później twórcy zamierzają poświęcić kilka tygodni na dokładne testy i przygotowanie różnych wersji językowych. Priorytet mają francuski, włoski, niemiecki i hiszpański, natomiast w zależności od kosztów powstaną także wersje: portugalska, polska i rosyjska.
Gra trafi najpierw na PC, nieco później pojawi się wersja na Xboksa One i na końcu na PS4.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!