Gra nie zarobiła tyle, ile się spodziewano.
Gra nie zarobiła tyle, ile się spodziewano.
Nintendo potwierdziło również, że w Japonii aż 20 milionów użytkowników, czyli 10% wszystkich graczy, którzy zainstalowali Super Mario Run na swoich urządzeniach, pobrało ten tytuł. Pomimo niewystarczających efektów Wielkie N twierdzi, że wiele się dzięki tej produkcji nauczyło o rynku gier mobilnych, co mogą w przyszłości wykorzystywać do tworzenia kolejnych projektów na iOS i Androida.
Super Mario Run zadebiutowało w grudniu minionego roku. Produkcja doczekała się ostatnio nowej aktualizacji o numerze 3.0. Wprowadziła ona kilka ciekawych zmian takich jak nowa, dodatkowa postać, tryby i poziomy. Więcej o grze przeczytacie w naszej recenzji. Przypomnijmy, że produkcję można pobrać za darmo, jednak darmowa wersja obejmuje jedynie demo składające się na kilka poziomów. Reszta etapów jest już płatna.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!