Twórcy chcą zapewnić możliwie najlepsze doświadczenia online i nie spoczną, póki nie osiągną celu.
Twórcy chcą zapewnić możliwie najlepsze doświadczenia online i nie spoczną, póki nie osiągną celu.
Premiera Call of Duty: WWII (dość udanej gry) nie obyła się bez problemów z działaniem serwerów. Sledgehammer Games zdaje sobie sprawę, że gracze są sfrustrowani, dlatego zapewnia, że pracuje na okrągło, by wszyscy mogli czerpać jak najlepsze wrażenia z rozgrywki wieloosobowej.
Obecnie priorytetem dla zespołu jest jak najszybszy powrót na dedykowane serwery. W dużej, piątkowej aktualizacji rozwiązano najbardziej palące kwestie, lecz to przełożyło się na pogorszenie wydajności serwerów, co pociągnęło za sobą konieczność przejścia na model P2P - lecz w tym przypadku na komfort rozgrywki wpływa m.in. migracja hosta.
Ekipa zapewniła również, że znalazła przyczyny rozłączania z serwerami, co pociągało za sobą utratę statystyk czy zawieszanie się lobby po zakończeniu starcia.
Naprawienie problemów z pustym Sztabem będzie musiało poczekać, aż pilniejsze kwestie zostaną rozwiązane. Póki co, do Sztabu można jednak zapraszać znajomych.
Twórcy podkreślili również, że zanim wydadzą kolejną aktualizację na PC, chcą uporać się z wyżej wymienionymi problemami. Więcej informacji znajdziecie na oficjalnej stronie Sledgehammer Games.