Odpowiedzialne za projekt studio potrzebuje więcej czasu na dopracowanie produkcji.
Odpowiedzialne za projekt studio potrzebuje więcej czasu na dopracowanie produkcji.
Studio No Matter poinformowało, że premiera inspirowanej wydanym na konsolę PlayStation 2 Shadow of Colossus gry Praey for the Gods została przesunięta na 2018 rok. Twórcy ujawnili, że produkcja wymaga jeszcze wielu poprawek, których nie udałoby się wprowadzić jeszcze przed końcem tego roku, więc okienko wydawnicze zostało przesunięte. Jednocześnie dowiedzieliśmy się, że zaplanowane na końcówkę 2017 roku zamknięte testy alfa gry odbędą się dopiero w przyszłym roku. Do tej pory ekipa deweloperów poczyniła spore postępy, poprawiając responsywność protagonistki, pracę kamery i system walki, ale czeka ich jeszcze sporo pracy. Co więcej, No Matter Studios zastrzegło, że w ich najnowszej produkcji nie uświadczymy żadnej formy mikropłatności.
Praey for the Gods to trzecioosobowa gra akcji z elementami walki o przetrwanie, w której stawiamy czoła gigantycznym przeciwnikom, gdzie kluczem do zwycięstwa będzie zlokalizowanie słabych punktów każdego z oponentów. Rozgrywkę urozmaicą elementy survivalowe i tryb rzemiosła, dzięki któremu stworzymy potężne narzędzia do walki z boskimi poplecznikami. Grę zapowiedziano pod tytułem Prey for the Gods, ale deweloperzy zostali zmuszeni przez koncern enimax do zmiany nazwy gry na tę, pod którą znana jest obecnie. Praey for the Gods trafi na komputery osobiste i konsole ósmej generacji.