Jeśli mikropłatności dotyczą kosmetyki, zwykle nie budzą kontrowersji. Twórcy SW: Battlefront II nie chcieli jednak mieszać w kanonie Gwiezdnych wojen.
Jeśli mikropłatności dotyczą kosmetyki, zwykle nie budzą kontrowersji. Twórcy SW: Battlefront II nie chcieli jednak mieszać w kanonie Gwiezdnych wojen.
- Byliśmy ekstremalnie skupieni na tym, by nie naruszyć kanonu Gwiezdnych wojen - podkreśla. - To niesamowita marka, budowana przez wiele, wiele lat. Jeśli wprowadzilibyśmy szereg kosmetycznych zmian, pogwałcilibyśmy kanon. Darth Vader w bieli prawdopodobnie nie ma sensu w konfrontacji z czarnym strojem, nie wspominając już o tym, że nikt nie chciałby go widzieć w różu. Bez obrazy dla koloru różowego, ale nie sądzę, by to współgrało z kanonem.
Na twórców Star Wars: Battlefront II spadła jednak fala krytyki, co odbiło się na cenach akcji Electronic Arts. Mimo to Jorgensen jest pod wrażeniem tytułu. - Świetną wiadomością jest to, że to jedna z najlepszych gier, jakie kiedykolwiek zrobiliśmy - uważa. - Słyszymy to od graczy, którzy faktycznie grają i angażują się w tę produkcję. Rozmiar gry jest niewiarygodny, a w nadchodzących tygodniach pojawi się jeszcze więcej zawartości, więcej niż kiedykolwiek dodaliśmy do jakiegokolwiek tytułu - zapewnia.
Pierwsze oceny Star Wars: Battlefront II nie napawały jednak aż takim optymizmem, jaki płynie ze słów dyrektora finansowego EA.