Adam Williams opowiada o różnicach, jakie dzielą Detroit: Become Human od wcześniejszych gier Quantic Dream, Heavy Rain i Beyond: Dwie Dusze.
Adam Williams opowiada o różnicach, jakie dzielą Detroit: Become Human od wcześniejszych gier Quantic Dream, Heavy Rain i Beyond: Dwie Dusze.
Jako przykład podaje Connora, androida pełniącego rolę detektywa, który namierza inne androidy łamiące prawo. Jest on w stanie dokonać rekonstrukcji zdarzeń poprzez analizę dostępnych informacji. Z umiejętności tej pozostałe postacie nie mogą korzystać. - Jeśli chodzi o osobowości, bohaterowie również się znacząco od siebie różnią - kontynuuje Williams. - Connor jest znacznie bardziej skupiony i obiektywny niż pozostała dwójka.
Kolejną różnicą między Detroit a wcześniejszymi grami Quantic Dream jest według głównego scenarzysty nacisk, jaki tym razem został położony na problemy społeczne i społeczeństwo w znaczeniu ogólnym. Heavy Rain i Beyond: Dwie Dusze przedstawiały bardziej osobiste historie. - Decyzje i podejmowane działania odcisną w Detroit swoje piętno nie tylko na najbliższych postaciach, ale też na całym świecie gry - dodaje Williams.
Premiera Detroit: Become Human wstępnie zaplanowana jest na początek 2018 roku.