Wśród nowości m.in. skalowanie przeciwników, wyższy poziom trudności i nowy przeciwnik w Trials of the Gods.
Wśród nowości m.in. skalowanie przeciwników, wyższy poziom trudności i nowy przeciwnik w Trials of the Gods.
Od premiery najnowszej odsłony serii Assassin's Creed minął ponad miesiąc, a tymczasem Ubisoft nie zamierza spocząć na laurach i ujawnił plany na dalszy rozwój produkcji w grudniu. Jeśli produkcja Ubisoftu wydawała się Wam zbyt łatwa, to już niedługo będziecie mogli spróbować swoich sił na nowym poziomie trudności – Koszmar. Dzięki niemu przeciwnicy będą odporni na obrażenia i znacznie groźniejsi dla naszego protagonisty.
Ubisoft zamierza wprowadzić też skalowanie niskopoziomowych przeciwników do poziomu naszego bohatera, co ma podtrzymać poziom wyzwań niezależnie od postępów podczas rozgrywki. Dodatkowo pojawi się tryb Hordy, gdzie gracze będą mogli zmierzyć się z niekończącymi się falami przeciwników. Dla tego wyzwania rekomendowany jest co najmniej 32 poziom bohatera. Poza tym czeka na nas jeszcze tajemnicza misja, której szczegóły pozanmy zapewne bliżej premiery aktualizacji.
Dodatkowo ponownie będziemy mogli zmierzyć się z Anubisem i Sobekiem, a do ich grona dołączy w grudniu Sekhmet. Nie wskazano, kiedy dokładnie możemy spodziewać się pełnej omówionej tutaj zawartości, więc pozostaje czekać na kolejne doniesienia. Na koniec dwa pakiety wyposażenia, które pojawią się w sklepie gry – 12 grudnia trafi tam pakiet gladiatora, a 26 grudnia dostępny będzie także zestaw obejmujący nowe uzbrojenie i wierzchowca, aczkolwiek nie ujawniono zbyt wielu szczegółów.
Assassin's Creed Originis ukazało się 27 października na komputerach osobistych i konsolach ósmej generacji.