Dyrektor finansowy EA z dumą wspomina o niezwykłej chęci graczy do inwestowania w budowanie drużyn w grach sportowych EA Sports.
Dyrektor finansowy EA z dumą wspomina o niezwykłej chęci graczy do inwestowania w budowanie drużyn w grach sportowych EA Sports.
Zwraca również uwagę na fakt, że nawet jeśli gracze decydują się doinwestować do zakupionej gry, w przeliczeniu na spędzony z nią czas i tak wydają stosunkowo mało pieniędzy. - Ta forma rozrywki oferuje prawdopodobnie jedną z największych wartości dla konsumentów. Jeśli dziś idziesz do kina, płacisz 20 dolarów, i to nie licząc zakupu popcornu. To świetna sprawa. Jednocześnie za 60 dolarów wydane na grę wideo ludzie mają zapewnione trzy, cztery, pięć tysięcy godzin zabawy w skali roku. To ogromna wartość za zapłaconą sumę - podkreśla.
- Nawet jeśli oprócz tego wydasz jeszcze trochę gotówki, zwykle przeznaczasz ją na zwiększenie zabawy i podekscytowania grą. Staramy się więc dać konsumentom to, czego naprawdę chcą, zamiast starać się stworzyć kolejną grę czy zrobić coś inaczej - dodaje Jorgensen.