Zmiana pozornie drobna, ale znacząco wpływa na rozgrywkę.
Zmiana pozornie drobna, ale znacząco wpływa na rozgrywkę.
Aktualizacja 13 Prison Architect pozwala pokierować więziennym strażnikiem. Poruszając się po więzieniu, nie widzimy całej mapy - tylko tyle, ile wynosi zasięg wzroku naszej postaci. To, co kryje się za rogiem, pozostaje niewidoczne i nie można dokonać z tym interakcji. Rozbudowywanie i ulepszanie więzienia wymaga więc podejmowania ryzyka. Podczas rozgrywki możemy poruszać się za pomocą WSAD i korzystać z Shift, by biec sprintem. Zbieramy przedmioty, broń i zbroje, dzięki którym łatwiej będzie obronić się przed atakami więźniów. Sami nie możemy ich atakować, póki nie zostaniemy sprowokowani. Możemy też wynająć ochronę, ale za usługi przyjdzie nam zapłacić. Dla tych, którzy lubią wyzwania, twórcy przygotowali tryb Permadeath - w tym przypadku musimy polegać na naszych ochroniarzach i ekipie medycznej.
W grze dodano też nowe narzędzia pozwalające ustawiać znaki na podłodze dla więźniów (i nie tylko) - ludzie będą za nimi podążać, o ile droga do celu nie będzie znacznie krótsza. Wyjątkiem są nieposłuszni więźniowie lub np. lekarze zmierzający do pacjentów. Znaki są ignorowane podczas buntu.
Aktualizacja na Steam nie pobiera się automatycznie - jest udostępniona w wersji beta. Listę zmian można znaleźć na Steam.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!