Twórcy Star Wars: Empire at War chcieliby stworzyć wysokobudżetowy sequel

Małgorzata Trzyna
2018/01/20 18:53
5
0

Electronic Arts na razie nie wyraziło jednak zainteresowania.

Twórcy Star Wars: Empire at War chcieliby stworzyć wysokobudżetowy sequel

Petroglyph, twórcy strategicznego Star Wars: Empire at War zorganizowali niedawno na Reddicie sesję AMA. Jedno z pytań dotyczyło możliwości powstania nowego dodatku do gry. Przedstawiciel Petroglyph odpowiedział następującymi słowami:

GramTV przedstawia:

- Niestety, nie pracujemy nad żadnym oficjalnym dodatkiem - choć ciągle zbieramy dane i mamy nadzieję na przygotowanie kolejnego patcha, w oparciu o opinie. Wszystko jest powiązane czysto z działaniami korporacji. Nie dysponujemy szczegółami, ale EA posiada licencję na wszystkie gry Star Wars i skupia się na tworzeniu małej liczby tytułów cechujących się bardzo wysoką jakością. Wykorzystują na nie wszystkie dostępne środki, a więc kto nie zajmuje się FPS-ami, obecnie nie ma priorytetu. Kontaktowaliśmy się z nimi kilka razy, by sprawdzić, czy byliby zainteresowani umową z nami, byśmy mogli stworzyć Empire at War II, którego jakość nie odbiegałaby od FPS-ów Star Wars, ale (na razie) bez rezultatów.

Star Wars: Empire at War ukazało się w 2006 roku.

Komentarze
5
MisioKGB
Gramowicz
23/01/2018 09:00
Dnia 21.01.2018 o 12:49, Kuberman napisał:

Bo w dzisiejszych, zabieganych czasach więcej osób ma czas na jeden wieczór (góra dwa) grania, więc więcej osób kupi coś szybkiego i intensywnego i to tylko dla EA się liczy

Coś w tym jest, za dzieciaka więcej grałem, teraz gram mniej i to głównie wieczorami. Nowego Assassina klepie od premiery i mam dopiero 40 godzin. Tak już chyba musi być /uploads/emoticons/tongue.png" srcset="/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" title=":P" width="20" />

Usunięty
Usunięty
21/01/2018 14:18
Kuberman napisał:
MisioKGB napisał:

Zdecydowanie chciałbym zobaczyć sequel, oryginał był świetny, walki w kosmosie zapadły mi w pamięci na długo. Nie bardzo wiem czemu devsi mieliby tylko robić FPSy, czy ktoś kiedyś robi analizę dlaczego ten typ sprzedaje się tak dobrze? Czy dobry RTS nie może liczyć na taką samą, ba, nawet lepszą sprzedaż? :)

Bo w dzisiejszych, zabieganych czasach więcej osób ma czas na jeden wieczór (góra dwa) grania, więc więcej osób kupi coś szybkiego i intensywnego i to tylko dla EA się liczy

Tyle,ze SW to bardoz popularne uniwersum i rozszerzajać nba inne gatunki mogliby zgarnać więcej kasy.

Usunięty
Usunięty
21/01/2018 12:49
MisioKGB napisał:

Zdecydowanie chciałbym zobaczyć sequel, oryginał był świetny, walki w kosmosie zapadły mi w pamięci na długo. Nie bardzo wiem czemu devsi mieliby tylko robić FPSy, czy ktoś kiedyś robi analizę dlaczego ten typ sprzedaje się tak dobrze? Czy dobry RTS nie może liczyć na taką samą, ba, nawet lepszą sprzedaż? :)

Bo w dzisiejszych, zabieganych czasach więcej osób ma czas na jeden wieczór (góra dwa) grania, więc więcej osób kupi coś szybkiego i intensywnego i to tylko dla EA się liczy




Trwa Wczytywanie