Electronic Arts podsumowało kwartał zakończony 31 grudnia. Największe powody do zadowolenia sprawiły Battlefield 1 i FIFA.
Electronic Arts podsumowało kwartał zakończony 31 grudnia. Największe powody do zadowolenia sprawiły Battlefield 1 i FIFA.
Oznajmił, że zasięg najważniejszych marek firmy zwiększa się pod kątem geograficznym, a organizowane przezeń rozgrywki cieszą się coraz większym powodzeniem i oglądalnością. Zapewnił też, że kolejne miesiące przyniosą "więcej niesamowitych gier i zawartości". Dyrektor finansowy Blake Jorgensen zachwalał z kolei zróżnicowane pod wieloma względami portfolio. - W ciągu ostatniego kwartału tego roku fiskalnego i przez cały 2019 będziemy wypuszczali gry z pięciu różnych gatunków, na trzech różnych platformach i dla graczy z całego świata. Spodziewamy się wzrostu w pobraniach pełnych gier, subskrypcjach, dodatkowej zawartości i biznesie mobilnym - skonkludował.
Najwięcej powodów do radości w ostatnim kwartale władzom Electronic Arts przysporzył z pewnością Battlefield 1, który przebił się przez barierę 25 milionów unikalnych graczy. Społeczność FIFA na samych konsolach dorobiła się 42 milionó graczy, a FIFA Mobile od siebie dodała 26 milionów użytkowników. 12-procentowy wzrost zanotował tryb FIFA Ultimate Team. Pocieszający jest również fakt, że prawie 70 proc. nabywców Star Wars: Battlefrontu II spróbowało zabawy w kampanii single-player.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!